guardian Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hej, vad är det här? (datorn dör snar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Är väl något virus eller program som stänger av datorn vid en viss tidpunkt. Kanske någon ha ställt in så datorn skall stängas av vid 00:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Dina föräldrar eller någon annan i familjen har väl installerat ett program som limiterar användandet av datorn, kolla i taskmanager efter programmets process och avsluta den Edit: jupp: http://www.fspro.net/aboss/ Igen, google is your friend (första träffen på "Access boss"). Edit2: Du har ett problem: Note that Access Boss™ Autologoff Agent is a quite sophisticated program that is running as the part of Windows operation system. It is impossible to detect the agent with the task manager or other process inspection software - Autologoff Agent doesn't run its own process at all. This guaranties that the user cannot kill Autologoff Agent to continue working overtime. Redigerad 28 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Dina föräldrar eller någon annan i familjen har väl installerat ett program som limiterar användandet av datorn, kolla i taskmanager efter programmets process och avsluta den Edit: jupp: http://www.fspro.net/aboss/ Igen, google is your friend (första träffen på "Access boss"). Edit2: Du har ett problem: Haha, vem skapar ett sånt program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 HAHAHA ägd guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Kolla i Kontrollpanelen-->Administrationsverktyg-->Tjänster. Om den finns där, stoppa den först, sen inaktivera den. EDIT: Leta reda på programmet (om du kan), gå in i MS-DOS, och ta bort det. Redigerad 29 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nu går det logga in igen. det är pappa som installerat skiten. jävla gubbe, han förstörde min downloads som jag väntat på i tre dagar, så u är allt det åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hmm.. ligger föräldrarna ett steg före? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nu går det logga in igen. det är pappa som installerat skiten. jävla gubbe, han förstörde min downloads som jag väntat på i tre dagar, så u är allt det åt helvete Är du i riskzonen för datorn beroende? Din pappa kanske tycker det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 HAhahahahahaahahahash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kolla i Kontrollpanelen-->Administrationsverktyg-->Tjänster. Om den finns där, stoppa den först, sen inaktivera den. EDIT: Leta reda på programmet (om du kan), gå in i MS-DOS, och ta bort det. Är han inte datoradministratör går det inte, vilket jag inte tror att han är, isf skulle han ju säkert bara kunnat avinstallera programmet i lägg till/ta bort program, om det nu inte så är att det är skyddat och bara kan avinstalleras av en användare eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Är han inte datoradministratör går det inte, vilket jag inte tror att han är, isf skulle han ju säkert bara kunnat avinstallera programmet i lägg till/ta bort program, om det nu inte så är att det är skyddat och bara kan avinstalleras av en användare eller något. Men om hans pappa är datornadmin så är det bara söva ner han med en gift pil när han är inloggad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 en gift pil Träd gifter sig inte, dom skakar rötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hur får man bort skiten? går bara ha igång datorn i fem timmar om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hur får man bort skiten? går bara ha igång datorn i fem timmar om dagen Jag vet inte!! Stackars dig!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Funkar inte "Lägg Till / Ta bort" på kontrollpanelen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag vet inte!! Stackars dig!!!! :'( :'( :'( Det är pappa som installerat det. måste hitta programmet på datorn, så jag kan ta bort skiten. men man kan logga in igen så har jag 3 minuter på mig att vara inne sen loggar den ut igen. skit program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det är pappa som installerat det. måste hitta programmet på datorn, så jag kan ta bort skiten. men man kan logga in igen så har jag 3 minuter på mig att vara inne sen loggar den ut igen. skit program Är du arg på din farsa nu? btw; riv inte sönder huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 You. Got. Served. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Haha tänk om min farsa hade gjort så mot mig. Jag hade blivit gaaaalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts