Icebear Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Kan få ett myggbett PÅ ögat? Fick en på ögonlocket, såg ut som ja hade bråkat me nån fast utan blåmärke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 I vår trädgårdär det fan 100000 mygg Fan fått typ 10 myggbett redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Fan jag var ute och körde moppe häromdagen i t-shirt och shorts och då kör man förstås rakt genom en myggsvärm så man får myggor både under tröjan och i shortsen. GAAHH KLIA KLIA KLIA KLIA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Fan jag var ute och körde moppe häromdagen i t-shirt och shorts och då kör man förstås rakt genom en myggsvärm så man får myggor både under tröjan och i shortsen. GAAHH KLIA KLIA KLIA KLIA!! Varför körde du inte runt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hatar dom där förbannade mygg helveterna, var ute och klippte gräsmattan igår och när jag kom in såg jag ut som en jag vet inte vad, men massa myggbett hade jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men läs tråden ffs. Det där med att låta myggan sitta kvar funkar tydligen inte. Har läst denna tråden, skiter i om det funkar för dig, funkar för mig. Säger inte att det inte kliar, utan att det kliar mindre. Läs inlägget ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts