pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fan. två myggbettshelvetten på samma ställe på båda fötterna . hur fan får man bort sånt crap, eller hur får man det att sluta klia? //att ignorera kliandet går, men är tråkigt i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fan. två myggbettshelvetten på samma ställe på båda fötterna . hur fan får man bort sånt crap, eller hur får man det att sluta klia? //att ignorera kliandet går, men är tråkigt i längden Har ni redan fått myggor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Här har vi också fått mygg.. Testa: Asol sprit Göra ett kors med nageln på myggbettet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har ni redan fått myggor? Jaa! vet inte hur det är med er andra uppe i norrland, men här vimmlar det av dom jävlarna. allt är ryssarnas fel . dom myggjävlarna bor där året runt, flyger i feta svärmar till finland där dom softar lite. sen när dom känne för det drar hela jävla svärmen in te sthlms HUVUDSTAD (woaw) å festar på människor där. förjävligt. ska vi skapa krig mot ryssarna å bomba dom? who is with me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Låt dig bli biten, och låt det klia, efter ett tag vänjer sig kroppen, och myggbätten kliar inte längre jävlans massa mygg här också Redigerad 28 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Här har vi haft myggor i över 3 veckor Klia i sönder myggbeten Det gör alltid jag och det hjälper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Här har vi haft myggor i över 3 veckor Klia i sönder myggbeten Det gör alltid jag och det hjälper! Ja det som kliar är blodet i "bettet". Vart bor du då? Har haft mygg här ganska länge också. Mer än 3 veckor iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja det som kliar är blodet i "bettet". Vart bor du då? Har haft mygg här ganska länge också. Mer än 3 veckor iaf. Det som kliar är ett gift myggan sprutar in för att bedöva så du inte känner när den sitter där och suttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det som kliar är ett gift myggan sprutar in för att bedöva så du inte känner när den sitter där och suttar Det som kliar är ett flytande ämne myggan sprutar in blandat med saliv för att blodet inte ska koagulera så myggan lätt kan suga i sig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det som kliar är ett gift myggan sprutar in för att bedöva så du inte känner när den sitter där och suttar Jag har hört att "giftet" gör att blodet går fortare där så den kan ta upp mer på kortare tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag har hört att "giftet" gör att blodet går fortare där så den kan ta upp mer på kortare tid Möjligt... jag har också bara hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fast myggjävlarna dör väll så fort dom käkat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fast myggjävlarna dör väll så fort dom käkat? Gör dom? Är det inte getingar som dör när dom stuckit en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Klia ordentligt med naglarna då så sliter du upp svullnaden... Då börjar det blöda lite grann och det blir ett fult litet märke, men du blir av med kliandet... Funkar för mig brukar göra det omedvetet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja det som kliar är blodet i "bettet". Vart bor du då? Har haft mygg här ganska länge också. Mer än 3 veckor iaf. Skåne bor jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fast myggjävlarna dör väll så fort dom käkat? Varför skulle de isf överhuvudtaget ha sugit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 flyger i feta svärmar till finland där dom softar lite. sen när dom känne för det drar hela jävla svärmen in te sthlms HUVUDSTAD Haha, svärmar till finland där som softar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Varför skulle de isf överhuvudtaget ha sugit då? Men det är nått flygande mähä som dör efter sin attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Skåne bor jag i Ja då vore det ju logiskt att det funnits myggor här i Stockholm en tid längre. Eller inte. Redigerad 28 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Prova Tigerbalsam, finns att köpa på apoteket. Funkar perfekt mot sånt, luktar dessutom underbart av mentol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts