Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jo... jag Ska ha ett prov på massa Frågor om golfen.. Som man ska svara rätt eller fel på... Det är 99 frågor. Min tränare sa att man kunde träna på frågorna som skulle finnas på www.golf.se MEN jag Hittar ju inget !!! Någon annan som vet vart frågorna finns? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag lirar golf, har vitt kort . vad är de för frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag lirar golf, har vitt kort . vad är de för frågor? Är väl teoriprovet för grönt kort antagligen... Eller vad säger du Perlan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Är väl teoriprovet för grönt kort antagligen... Eller vad säger du Perlan? Men. även om det är det så gör man ju provet hemma, å man lämnar ju inte in det om man har massa fel? . kolla på internet eller fråga. (mig) //fan va gudd mårrning viättnamm är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Man kan inte misslyckas med det provet...man får ha regelboken med och allt..och sen rättar han/hon och bara säger till en att man ska komma ihåg det som man inte visste "EDIT" Hittade detta på sidan kanske va DETTA du letade efter Redigerad 28 maj, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men. även om det är det så gör man ju provet hemma, å man lämnar ju inte in det om man har massa fel? . kolla på internet eller fråga. (mig) //fan va gudd mårrning viättnamm är bra Fan jag glömde ju gudd mårrning viättnamm Har man tränare i golf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har man tränare i golf? Typ. jag gick i en grupp 1 vecka under sommarlovet. då var de typ 10 ungar å een lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hehe ,..hade privat tränkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Man kan inte misslyckas med det provet...man får ha regelboken med och allt..och sen rättar han/hon och bara säger till en att man ska komma ihåg det som man inte visste "EDIT" Hittade detta på sidan kanske va DETTA du letade efter WTF? Regelboken får man inte ha med Plugga på på hemsidan, sedan går du och gör provet på golfklubben eller annan plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) WTF? Regelboken får man inte ha med Plugga på på hemsidan, sedan går du och gör provet på golfklubben eller annan plats. Ja fick ha regelbok på båda gröna provet och vita Redigerad 29 maj, 2005 av NiKe-eKiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja fick ha regelbok på båda gröna provet och röda Röda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men aaa. Han sa ju att han inte hittade frågorna på hemsidan som läraren sa. FATTA TRÖGT eller? Hmm. Annars kan jag inte ett skit om golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Moderat bandy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Moderat bandy! Tänkte skriva samma sak. Hahaahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Moderat bandy! Hmmm...vad har golf för anknytning till moderater? Vem har sagt att bandy inte kan spelas av moderater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Röda? Fan skrev fel menar vita :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hehe ,..hade privat tränkare Jag också.... Men dom är väl dyrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja... Det är TeoriProvet.... Man kunde plugga i en bok som man fick. Men Tränaren sa att det var mkt lättare att träna på internet.... Men jag hittar ju inte sidan :S BTW Jag och min pappa tränar i en grupp på 6 st (8 med oss två) Ja, En privat lärare är dyrare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Provet är skitenkelt, man får träna i någon seg bok med helkonstigt formulerade frågor men när man får provet är det bara dom lätta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hittade Länken Har testet idag... http://www.golf.se/golfdistrikt/ostergotla...la/teori_3a.htm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts