Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nån som spelat det underbara 2D-spelet Zuma Deluxe 1.0, jag kör det nuförtiden och fan så härligt asså.... man blir mer och mer förvirrad hela tiden sista nivåerna innan nästa kapitel är ju extra svåra, jag har hittils ännu inte lyckats med ett rekord, men 2 sek ifrån Ace-rekord Så, vad tycker ni om spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 O vad fan är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Precis, vad är det? Var snäll och länka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det är ett spel såklart, vet inte om det är internet, men kör det just nu hos en kompis och man behöver bara klicka på en ikon på skrivbordet så startar spelet... vet ni nån fungerande bilduppladdningsida? och inte Pixar eller Silentwhisper, i såfall han jag ta screens.... Min 745:e post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 man behöver bara klicka på en ikon på skrivbordet så startar spelet... Och den ikonen tror du att alla har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts