Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag skulle villa veta om det finns något som liknar Macromedia Flash som e gratis?? För jag skulle vela göra en gubbe som först är flintis, Sen små strån och sen ett jätteafro som avatar...Kan ni linka det isf för jag suger på att leta på downloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Menar du Flash MX? PHP+Ming är det absolut enklaste sättet att skapa flash, i alla fall om du kan PHP. (http://se.php.net/manual/sv/ref.ming.php) Annars kan du ju googla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Menar du Flash MX? PHP+Ming är det absolut enklaste sättet att skapa flash, i alla fall om du kan PHP. (http://se.php.net/manual/sv/ref.ming.php) Annars kan du ju googla! Nej kan inte PHP...Och helst på svenska...Typ en sån här bild (lånad från perlan) ska jag göra fast en gubbe som blir äldre...Ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Nej kan inte PHP...Och helst på svenska... Som sagt, googla. Och vad är det för fel på Flash MX? (Allt finns hos Bahnhof) Redigerad 28 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nej kan inte PHP...Och helst på svenska...Typ en sån här bild (lånad från perlan) ska jag göra fast en gubbe som blir äldre...Ni vet As SNYGG BILD ! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 As SNYGG BILD ! =) I vilket program gjorde du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 I vilket program gjorde du den? Fortfarande Adobe Imageready 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har Adobe Imageready cs, aldrig förstått det programmet. Är det svårt o göra en sån där gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har Adobe Imageready cs, aldrig förstått det programmet. Är det svårt o göra en sån där gubbe? Nej.... Det tog typ 2 min bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Nej.... Det tog typ 2 min bara Hehe, ok. Använde du någon tutorial?(tutorial= guide på svenska? aja, hjälp skit iaf ) Länk isf? Redigerad 28 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hittar inget skit att ladda hem det från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Hehe, ok. Använde du någon tutorial?(tutorial= guide på svenska? aja, hjälp skit iaf ) Länk isf? Nej, Tackleberry hjälpte mig genom att han gjorde en enkel liten film Presssssss @Godfather... Skaffa Dcplusplus så blir livet Lättare Redigerad 28 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nej, Tackleberry hjälpte mig genom att han gjorde en enkel liten film Thx , ska försöka mig på en gubbe nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nej, Tackleberry hjälpte mig genom att han gjorde en enkel liten film Presssssss @Godfather... Skaffa Dcplusplus så blir livet Lättare Har DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Har DC++ Men sök på Photoshop... Om du har Photoshop, så har du också Imageready Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Dom ända animeringsprogramen jag vet är Imageready och Flash. Btw, hur filmade du skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Dom ända animeringsprogramen jag vet är Imageready och Flash. Btw, hur filmade du skärmen? Det var ju somsagt tackleberry.. men jag gissar på att han använde "Windows Media Encoder" Det är somsagt gratis GRATIS... Pressssss Redigerad 29 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts