Mathias Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Asså jag vill lära mig göra skins...kanske bilar m.m senare men jag vill börja med detta så jag tänkte bara om typ GRIM(back (han är väöl för bra för att hjälpa n00bs som mig iof) eller någon kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ska du göra skins så är det bara att måla i paint, öppna ett färdigt skin och börga göra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Vet hur man gör nu....så om någon mod kan ta bort tråden skulle det va scysst. Gjorde en rolig polis btw Polisen: och om det ej syns så står det faget på ryggen Redigerad 28 maj, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts