RavenE Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Igår var jag ute på internet (på våran andra dator), och idag funkar den inte... Fel: När man startar upp den, så kommer den bara till skrivbordet, och sen händer inget mer....det kommer även upp en ruta: "Explorer har utfört en förbjuden åtgärd. Kontakta din återförsäljare om problemet kvarstår" Ingenting annat kommer upp. Varken ikoner, eller startfältet..... Vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vajjruss kanske. eller kefft bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vajjruss kanske. eller kefft bredband. Njae...det är nog inte bredbandet, för våran andra dator (som jag skriver från nu) funkar helt felfritt.........nästan............ (Det där "nästandet" har inget med problemet att göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Njae...det är nog inte bredbandet, för våran andra dator (som jag skriver från nu) funkar helt felfritt.........nästan............ (Det där "nästandet" har inget med problemet att göra) Sikorka hade nåt problem där det inte var några ikoner...Fråga honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Testat att starta i felsäkertläge? Om det fungerar, så är det något program som får explorer att krasha. Då måste du stänga av detta från autostart i msconfig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Testat att starta i felsäkertläge? Om det fungerar, så är det något program som får explorer att krasha. Då måste du stänga av detta från autostart i msconfig. Hur startar man i Felsäkert Läge då? Är det då man ska trycka på F8 under uppstart? Men NÄR ska man trycka på F8 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts