Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Jag letar efter ett program som kan förvränga röster. T.ex. som gör att det låter som man pratar i telefon, radio, megafon m.m. Länka gärna eller skriv namn på program. Det får kosta pengar, men helst gratis. EDIT: Ajdå, särksrivning i titeln..? Redigerad 28 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vet inget som är gratis, men Sony Sound Forge är bra annars! Du har en trial på 30 dagar iaf. Fast då kan du inte spara dina arbeten som mp3 utan endast som wma om ja kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vet inget som är gratis, men Sony Sound Forge är bra annars! Du har en trial på 30 dagar iaf. Fast då kan du inte spara dina arbeten som mp3 utan endast som wma om ja kommer ihåg rätt. Och det kan man med andra program konvertera till mp3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Okej, nu har jag testat Sound Forge och det verkar bra. Kan vara lämpligt till mycket, men jag har inte lyckats få fram ljud liknande de exempel jag gav. Skulle någon kunna hjälpa mig att hitta intsällningar så bra som möjligt för de exempel jag gav: telefon, radio, megafon m.m. Tack samool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts