pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jaha? och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jaha? och? Personer som du inte känner får tillgång till din hårddisk, du gör det lättare för hackers att komma in i din dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jaja den risken kan jag ta! det bryr jag mig inte om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 är du inne på kazAa? vad heter fil namnet på spelet exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) agent xion sök på everything för det ligger inte på software utan other så du måste söka på everything för att hitta det! hoppas du hittar det! ps: det är musiken som nästan tar all plats för wave filer tar mycket plats! Redigerad 3 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 agent xion sök på everything för det ligger inte på software utan other så du måste söka på everything för att hitta det! hoppas du hittar det! ps: det är musiken som nästan tar all plats för wave filer tar mycket plats! jag hittar inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 är det nån här som har spelat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jo jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 ja ja! jag kommer nog med spelet snart ska ändå fixa några grejer med spelet! slipa lite mer på animationerna (eller hur det än stavas) och kanske göra det lite mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 vad går spelet ut pÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 zippa filen 3 eller 4 gånger å lägg upp den på ett tripodkonto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Personer som du inte känner får tillgång till din hårddisk, du gör det lättare för hackers att komma in i din dator... Men arvid du väljer ju själv vilken mapp/mapper du ska dela ut...jag delar ut My shared folder som dom flesta gör...där finns inte mycket mer än det man laddat hem..om man inte har flyttat det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Men arvid du väljer ju själv vilken mapp/mapper du ska dela ut...jag delar ut My shared folder som dom flesta gör...där finns inte mycket mer än det man laddat hem..om man inte har flyttat det förstås. Det blir ändå som en genväg för hackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Det blir ändå som en genväg för hackers. ja det är ju klart att det är lättare för hakkers! dom kan ju få hur många ip som helst där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) ett tips skaffa en brandväg en brandvägg som är helt gratis och lär garanterat stoppa alla intrångförsökt till ens data om det inte är nån mäster hackare men vad skulle han göra i ens dator aja iaf så heter programet zonealarm och kan tankas ner från download.com Zonealarm hemsida Redigerad 4 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) jag har gjort spelet lite mindre nu men kan inte få spelet mindre det har blivit 49,5mb nu! ps:jag har gjort en liten skärmsläckare också! (väldigt kul) om ni är intreserad Redigerad 5 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts