pocket_brother Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) jag och min kusin har gjort ett spel som är jättebra det heter agent xion jag har lagt ut det på KaZaA men vet inte hur man lägger ut det här! hjälp! ps:det är j*vligt kul! ps2:det är bara ett demo! ps3:det är 80,0mb stort! Redigerad 3 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag och min kusin har gjort ett spel som är jättebra det heter agent xion jag har lagt ut det på KaZaA men vet inte hur man lägger ut det här! hjälp! Vaddå lägger ut det här..det är inget filarkiv!...Annars bara lägg ut en länk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 har du en hemsida? Isåfall behöver du bara att ladda upp den på hemsidan och klistra in länken här. Annars så kan du maila det till mig på: leo.a@telia.com och så lägger jag sedan ut det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 har du en hemsida? Isåfall behöver du bara att ladda upp den på hemsidan och klistra in länken här. Annars så kan du maila det till mig på: leo.a@telia.com och så lägger jag sedan ut det! nej jag har ingen hemsida hur skickar jag spelet till din mail då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag rekommenderar det inte! 100 MB är lite för mycke... Tarlångt tid å ladda upp. Räkna med några dagar eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag rekommenderar det inte! 100 MB är lite för mycke... Tarlångt tid å ladda upp. Räkna med några dagar eller så... 10,0MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 det är inte många hosts som tillåter filer som är 10mb, du kanske kan dela upp filen i 10 delar och lägga upp dom på en hemsida sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag och min kusin har gjort ett spel som är jättebra det heter agent xion jag har lagt ut det på KaZaA men vet inte hur man lägger ut det här! hjälp! ps:det är j*vligt kul! ps2:det är bara ett demo! ps3:det är 10,0mb stort! zipa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ge mig den så lägger jag ut den på min hemsida jag har 100 mb frit på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ge mig den så lägger jag ut den på min hemsida jag har 100 mb frit på hemsidan hmm... har man inte bara 50 mb från början på tripod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 hmm... har man inte bara 50 mb från början på tripod? + att man inte kan ladda upp filer som är större än 1 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 man kan ladda upp filer som är större än 1 mb!!! plus att man kunder få 3 mb en gång om dagen förut på tripod och då gjorde jag så nåra dagar förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 hur mycket kan du ta imot då för det är faktiskt 80 mb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) ni kan ladda hem det på kazaa om ni vill! jag har lagt upp det där! Redigerad 3 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 ni kan ladda hem det på kazaa om ni vill! jag har lagt upp det där! det finns inte på kazaa...... inte mitt åtminstånde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 vad heter det? Läääääääääääääääääääääs!!! agent xion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det finns inte på kazaa...... inte mitt åtminstånde det finns inte på mitt heller, inte på nåns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det finns bara när jag är inloggad testa nu när jag har på kazaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 det finns bara när jag är inloggad testa nu när jag har på kazaa! Jag tycker Kazaa är en säkerhetsrisk, när någon laddar ner en av dina filer hämtar de den direkt från din hårddisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts