Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hur får man den klassiska gta-stilen på sina bokstäver i photoshop eller nåt annat program?? DEN HÄR ASSÅ: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) . http://members.lycos.nl/ksasucks/gta3_font.htm Redigerad 28 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 . http://members.lycos.nl/ksasucks/gta3_font.htm Den heter PRICEDOWN och kan laddas ner från GtaMods.com ---> Vice City ---> Övriga Mods ---> GTA Fontpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Titta på gtasajtens första sida så kan man se att nån har lagt upp en gta font pack som jag tycker är skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Titta på gtasajtens första sida så kan man se att nån har lagt upp en gta font pack som jag tycker är skit bra. Tacka Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det står bara : " Det går inte att kopiera fil. Det går inte att läsa från källfilen eller källdisken." När jag ska ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det står bara : " Det går inte att kopiera fil. Det går inte att läsa från källfilen eller källdisken." När jag ska ladda ner! Du måste ha WinZip och UnZippa filerna först...Sen drar du in dom i C:\Windows\Fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tacka Arman Jepp... tacka Arman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jepp... tacka Arman... Tack Arman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du måste ha WinZip och UnZippa filerna först...Sen drar du in dom i C:\Windows\Fonts Ta istället winrar.Det är bättre(tycker jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Med winzip funkar det inte överhuvudtaget och med WinRAR när jag ska öppna filen kommer det bara fram "! ! C:\Documents and Settings\Mehri khanum\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2QIL5L0U\VC-GTA:FontPackage[1].zip: Cannot open C:\Documents and Settings\Mehri khanum\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\2QIL5L0U\VC-GTA:FontPackage[1].zip The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Måste vara fel på din dator... testa med att installera om WinRAR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts