alexzander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) .gfjthygkuytgjrglknhbfkhbnofdahnbkpfhkanfdhmbapfd bnsf*Lås*u,kfyiuiölyuiö.iuöu hjlfiuy.vh.,vh.jkö.hjkmhsfjhggfkhgjklhjlfl,khlhjklghlk ghkldjyglhjlhjlohjlkjlökgjö Redigerad 2 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fult polygonmonster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fult polygonmonster. Det är min första mod (förutom texturmods) FATTAR DU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Då kan du bara blir bättre då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det är min första mod (förutom texturmods) FATTAR DU? Ja, jag förstår. Vad vill du komma fram till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Updates än eller har du slutat att göra den för att kaboom sa: Fult polygonmonster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den har alldeles för mycket polys typ 14000 säkert. och vad fane det för model?? har alldrig sett en sån irl :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den har alldeles för mycket polys typ 14000 säkert. och vad fane det för model?? har alldrig sett en sån irl :S Alla Mods behöver inte vara baserade på verkliga saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Alla Mods behöver inte vara baserade på verkliga saker! Nej men denna likar ju en vatten pistol med 14000 polys ffs snacka om onödig grej, typ igen kommer att laddaner den... gör en riktig istället inte för att vara oshyst men denna är väldigt onödig. (ja jag vet jag kan verkar lite negativ men jag menar inget illa personligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Den där pistolen var verkligen riktigt skitful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts