Bubba Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hej Jag och en kompis undrar hur man gör ett eget forum på min sida som jag gjort från freewebs. //Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Prova att ladda ner ett forum från phpBB eller skapa ett snabbt och enkelt på t. ex Gratisforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Prova att ladda ner ett forum från phpBB eller skapa ett snabbt och enkelt på t. ex Gratisforum Då freewebs inte stöjder nnågot scriptsptråk över huvudtaget är det inte någon mening att försöka, om de nu inte har färdiginstallerade sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Då freewebs inte stöjder nnågot scriptsptråk över huvudtaget är det inte någon mening att försöka, om de nu inte har färdiginstallerade sådana. Jag är ingen expert på script och sånt men kan man inte länka till sitt forum från freewebs? Jag har t. ex länkat till mitt forum från min hemsida som är gjord på tripod Redigerad 30 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Jo det går jag hade det förut på frawebs, länkat till ett forum då. felpostat Redigerad 30 maj, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Gör inte hemsidor på freewebs, det är totalkasst. Använd brinkster eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Gör inte hemsidor på freewebs, det är totalkasst. Använd brinkster eller något liknande. Brinkster måste ju vara ännu kassare? Att länka till forumet fungerar alltid, då det inte har något med skriptspråk att göra. Redigerad 30 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Brinkster måste ju vara ännu kassare? Att länka till forumet fungerar alltid, då det inte har något med skriptspråk att göra. Fast nackdelen är ju att man inte får "www.någonting.se/forum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om du reggar hemsidan på www.dot.tk så får du ju www.någonting.tk. så om du klickar på länken till ditt forum eller vad som hälst så står det fortfarande www.någonting.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om du reggar hemsidan på www.dot.tk så får du ju www.någonting.tk. så om du klickar på länken till ditt forum eller vad som hälst så står det fortfarande www.någonting.tk Vilket gör surfning på sidan mycket svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om du reggar hemsidan på www.dot.tk så får du ju www.någonting.tk. så om du klickar på länken till ditt forum eller vad som hälst så står det fortfarande www.någonting.tk Jag har använt .tk på min hemsida men då laddar sidan längre. Men det blir lättare än att använda tripods långa adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts