Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Här funkar det att ladda ner..Dumma jag Här funkar det Redigerad 28 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Det skulle ha varit jättebra om man kunde se vad du har skapat, men eftersom att filen är 66,5 KB så finns det inget att se. Den vill ju inte ens öppnas. Spara som .wmv eller något annat nästa gång. Redigerad 28 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det är en windows movie maker film.Vete fan hur man ska spela själva filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Det är en windows movie maker film.Vete fan hur man ska spela själva filmen. Joo, det såg vell jag också att det var. Men det är jättetroligt att en film ligger på 65 KB... ERROR Redigerad 28 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Joo, det såg vell jag också att det var. Men det är jättetroligt att en film ligger på 65 KB... ERROR Jag kunde öppna den, men det var bra text. Alltså ingen bild eller ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Jag kunde öppna den, men det var bra text. Alltså ingen bild eller ljud... Mycket skumt... ... får testa igen, flera gånger. Äditt: Den vägrar att funka. Redigerad 28 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag vill inte va elak eller ngt men det där va ju bara onödigt..lätt att göra...dåligt och meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag vill inte va elak eller ngt men det där va ju bara onödigt..lätt att göra...dåligt och meningslöst. Jag vet...Har mera tid nu så jag kanske ska dra ihop något mer seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha slängde du upp projekt-filen men inte filmklippen? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha slängde du upp projekt-filen men inte filmklippen? =D Jo jag är lite dum när det gäller sånt här...Brukar bara göra filmer och sen kasta men aldrig lägga upp...Jaja nu ska jag edita linken däruppe så den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Här funkar det att ladda ner..Dumma jag Här funkar det Allvarligt, du har ju inte gjort något speciellt. Menar du att det där äe ett förslag på intro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Allvarligt, du har ju inte gjort något speciellt. Menar du att det där äe ett förslag på intro? Hade lite tid...Nej jag säger bara att introt borde vara någorlunda sådär. Inte att det ska vara det dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är ju den officiella trailern eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts