R2D2 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Om nån har några Onkel-Konkel-låtar, typ Ferdinand och dom, lägg till mig på msn, adressen ska vara där nere på msn-knappen. Jag hittar inga :'( Redigerad 31 maj, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Om nån har några Onkel-Konkel-låtar, typ Ferdinand och dom, lägg till mig på msn, adressen ska vara där nere på msn-knappen. Jag hittar inga :'( Vart hittar du dom inte? Hade flera Onkel Kånkel låtar förr men inte längre. Köp deras skivor då! Känner en som har flera stycken Onkel Kånkel skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vart hittar du dom inte? Hade flera Onkel Kånkel låtar förr men inte längre. Köp deras skivor då! Känner en som har flera stycken Onkel Kånkel skivor. Jag hinner inte köpa, ska bort imorgon tidigt, vill gärna ha med dom på iPoden. Har han du känner nån msn-adress som du vill dela med dig av:rolleyes:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag hinner inte köpa, ska bort imorgon tidigt, vill gärna ha med dom på iPoden. Har han du känner nån msn-adress som du vill dela med dig av:rolleyes:? Jag tror jag kan fixa dom, din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ferdinand som är det sämsta dom har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ferdinand som är det sämsta dom har gjort... Ett riktigt konkel fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ferdinand som är det sämsta dom har gjort... Oh jag viste inte att det var Onkel Konkel som hadde gjort "Utti Brittas Fitta, Kom får ni titta" Viste faktiskt inte ens att det fans en grupp som hette Onkel Konkel med om man dömmer av namnet på låtarna så verkar dom ju ha samma tema som Tunnan och Moroten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 http://www.geocities.com/SunsetStrip/Studi...onkel.index.htm Egnetligen orka gå och kolla på en Kånkel konsert. Har för mig att dom spelar med masker så ingen ska veta hur dom ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ett riktigt konkel fan? Kånkel för i helvete! Maxz: Det stämmer. Dom har fula masker på sig för att "fansen" inte ska känna igen dom. Så slipknot, är skit och dö. Sno samma idé som Onkel själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Min efterblivna bror han sitter på en stol och spelar på sin jättefula cp-fiol in kommer far, mor hon stannar kvar, hon har muffen full av gamla bildäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kånkel för i helvete! DU kan ju ändra topicnamn, varför gör du itne det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Min efterblivna bror han sitter på en stol och spelar på sin jättefula cp-fiol in kommer far, mor hon stannar kvar, hon har hela muffen full av gamla bildäck CP-Åke satt och fes i sin hatt, sen satt han och sket som en jävla raket Iväg han flög mot himmelen hög, vill du ha roll-on ditt jävla ollon Fel. Du glömde ordet hela och vet du var? hon har hela muffen full av gamla bildäck *la till lite mer text höhö* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fel. Du glömde ordet hela och vet du var? *la till lite mer text höhö* Hmm du bör nog kolla en gång till för hela finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmm du bör nog kolla en gång till för hela finns där Du bör kolla en gång till också för det var jag som la till HELA. Mufflonfår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ett tips bara, SKIT I MSN ÖVERFÖRING! gå te www.yousendit.com dt tar typ nån minut å skicka en låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts