Egget91 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Hej alla personer som vill hjälpa personer i nöd! Jag skaffade nyligen The Simpsons : Hit and run kul spel! Men det hackar lite, och ibland när man kör uppdrag så börgar det hacka rätt mycket sen försvinner det Vet någon vad man ska ha för inställningar på? t.ex 16bit eller 32bit och vilken skärmupplösning man ska ha T.ex 800.600 och sånt. Kan någon hjälpa mig? Redigerad 28 maj, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ursäkta mig, vad e warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ursäkta mig, vad e warez? Olagligt nedladdat skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Skriv vad du har för saker i din dator så ska vi nog kunna hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Warez! Kan han inte lika gärna ha köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag glömde skriva att jag har Nvidia GeForce 3 Datan e en Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kan han inte lika gärna ha köpt det? Jo, det har han kunnat... men eftersom att det krånglade så fick jag upp "warez" i hjärnan, warez är känt för att krångla. Köpta spel krånglar sällan, jävligt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Mitt spel krånglar inte! Det hackar för att min data helt enkelt inte klarar av spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Mitt spel krånglar inte! Det hackar för att min data helt enkelt inte klarar av spelet! Där har du lösningen till ditt problem Redigerad 28 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jo, det har han kunnat... men eftersom att det krånglade så fick jag upp "warez" i hjärnan, warez är känt för att krångla. Köpta spel krånglar sällan, jävligt sällan. Jag är mästaren på att krångla med spel. Mitt Kotor la av efter typ halva spelet så jag inte kunde fortsätta. Mitt BiA funkar inte online och likaså mitt Swat 4. Alla är köpta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag är mästaren på att krångla med spel. Mitt Kotor la av efter typ halva spelet så jag inte kunde fortsätta. Mitt BiA funkar inte online och likaså mitt Swat 4. Alla är köpta... Då är det du som inte kan vårda datorn och spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Uppdatera Drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Är inte The simpsons hit and run, allmänt bugigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag glömde skriva att jag har Nvidia GeForce 3 Datan e en Windows XP Datorns operativsystem är MS Win XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Är inte The simpsons hit and run, allmänt bugigt? Jo iallafall till ps2. Har bara kört det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Då är det du som inte kan vårda datorn och spelen. Resten av min spelsamling (Dryga 12 inköpta spel) funkar perfekt. Efter att tröttnat på mitt Kotor lånade jag dessutom en polares. Det funkade utan problem spelet igenom. I BiA har någon snott min Cd-Key och Swat 4 är bara allmänt skadat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts