50 cent Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Här e en stunt film ja har gjort... gjorde den typ för ett halvår sen.har filmat från xboxen me digtalkamera så d e inte bästa kvaliten precis men den går o kolla på!! hoppas att ni gillar den.... : http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=0F79ORC...EN0RWNIJM7H4FIJ säg va ni tycker!! Redigerad 28 maj, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Den var Okay... Men, hahaha... Rockstar Games presents? Sponsors: LG, Canon and Microsoft... W-T-F... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hehe d va dom märkena ja använde mig av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ja har en till (eller faktiskt 2 till en e gta 3 stunts) ska ja lägga upp dom eller?? lägger bara upp dom om ni e intresserade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 JA lägg upp dom. älskar gta filmer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ok, här e vice city filmen: - http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=3340947...F61WQ1A5719EOIF ----------------------------------- OFF TOPIC: o här e gta 3 filmen: - http://s22.yousendit.com/d.aspx?id=3NNIEBL...CE19OGYZTYZBAPA ------------------------------------------ säg vad ni tycker om alla filmerna sen så jag vet vad jag kan förbättra. Redigerad 30 maj, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Om VC-filmen: Bildkvaliten sög ju getpung (iofs bättre än vissa andra b-filmer...), stunten var lama och filmen saknade mening. Men jag tycker det är kul att du försöker och vill! Försök till nästa gång att inte filma tv'n och gör lite coolare stunt.. ps. jag kunde inte tanka gta3-filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ett tips är att lägga ut filmerna på Rapidshare istället. Då finns dom kvar längre. Jag tror dom går fortare och ladda upp då också. (?) Redigerad 30 maj, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Är filerna inte bara tillgängliga i en vecka på Rapidshare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Nej. Du kan själv ta bort filen eller så tar de bort den efter 30 dagar om inget laddat ner den de senaste 30 dagarna. Redigerad 3 juni, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Försök till nästa gång att inte filma tv'n och gör lite coolare stunt.. Håller med, filma väggen istället*Ironiiiiiiii* Redigerad 3 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Mr.Magic tycker att filmen hade dåliga stunts och dålig kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ja e bara nybörjare d där e bara dom som jag har gjort. jag försöker ialla fall.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Alla kan se att du har bättre handling fusket på VC filmen . Redigerad 4 juni, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Offtopic: Kattälskaren kan du byta signatur? Mr.Magic skäms när han ser den. Ontopic: @50cent: Lite mer träning så blir du bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Tack Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts