Addepladde Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 När jag ska prata i micen så hörs jag inte, jag har allt ljud på högsta men ingen kan höra mig. När jag kör sån där test microphone så blir det bara upp till en plupp om jag skriker, men om jag kör med andra micen så går det bra. Kan det vara fel på min mic? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Om du kör med andra micen med samma inställningar och den funkar, så då är det väl ganska solklart att det är den ena micen det är fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Vad använder du för mjukvara när du försöker skrika med dina kompisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Vad använder du för mjukvara när du försöker skrika med dina kompisar? Det är när jag spelar CS. Redigerad 28 maj, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Testa att höja outbounden i vent (om det inte e vent så vet jag inte..) funkar det inte så tryck på "20 dB boost" nånting i egenskaper på micen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kolla så att den sitter i ordentligt... om inte det funkar, så starta om Datan... Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts