xstreem Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Allt ljud på min dator ekar. Allt började när jag installerade Hitman Contracts, please hjälp mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Om du har datorn i ett stort rum med högt till tak och högsta volym på ljudet så ekar det.. Så om du flyttade datorn samtidigt som du installerade Hitman.... Så beror det nog på det! Redigerad 28 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Allt ljud på min dator ekar. Allt började när jag installerade Hitman Contracts, please hjälp mig? Hände för mig förut också.. Använd felsökare för ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Start>Instälningar>Kontrolpanelen>AudioHQ(eller liknande) Ändra aktuelsupermiljö till normal Hoppas det ficksar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fick samma fel på gamla datorn, brukade lösa sig med en omstrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ändra alla ljudinställningar till original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Start>alla program>creative>*ditt ljudkort*>audio hq>eax>byt till normal eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts