Danne Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hej! nu måste jag klargöra lite saker om PS3,xbox 360 och revulotion. först vill jag bara säga att det där om att xbox 360 är kraftfullare än PS3. det är delvis sant men det var skrivet av microsoft själva så det är inte så konstigt att dom skriver att xbox 360 är starkare Videon som ni säkert har sett på killzone 2 så kommer grafiken INTE att vara när det släpps. Guerrilla har själv sagt att det bara var en trailer som dom har jobbat på. Ni som har sett bilderna på "2 days to las vegas": grafiken kommer inte vara så! http://www.gamespot.com/pc/action/2daystov...ns.html?page=17 det är inte några in-game bilder det är bara några data gjorda bilder för att se hur det kommer se ut ungefär men grafiken kommer inte se ut så. xbox 360 konsol kommer inte att använda sig av 3D dom kommer använda sig av en sak som heter HD vet inte vad det är för specielt med det men dom kommer använda sig av det ialla fall. så här kan grafiken se ut på dom nya konsolerna http://www.gamespot.com/ps3/action/fifthph...ens.html?page=2 och som ni ser så är det inte i närheten av killzone 2 hade för grafik på trailen. så nu har jag klarat upp lite saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Källor? Redigerad 28 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Killzone 2 trailern är renderad realtime. Och för alla som har sett Sonys E3 konferens vet att den kan rendera väldigt bra grafik realtime. Titta på Unreal 3.0 motorn t.ex. I rest my case. Redigerad 28 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Källor? Tidningen superplay superplays forum officiella playstation sidan gamespot och masser med andra sidor. det ända jag gjorde när E3 börja var att suga åt mig så mycket info jag kunne komma åt om konsolerna och spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men vilken konsol är bäst? Räkna inte med xbox hårddisk och skit,,, Vilken är kraftfullast? Jag vill ha bevis! inte nå jäkla halvkälla som ni skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men vilken konsol är bäst? Räkna inte med xbox hårddisk och skit,,, Vilken är kraftfullast? Jag vill ha bevis! inte nå jäkla halvkälla som ni skriver... Varför bry sig om vilken som är kraftfullast? Det är ju hur roliga spelen som är till dom som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 xbox 360 konsol kommer inte att använda sig av 3D dom kommer använda sig av en sak som heter HD vet inte vad det är för specielt med det men dom kommer använda sig av det ialla fall. Xbox360 renderar visst i 3d Det är signalerna som skickas i HD (High-Definition) format för bättre bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hej! nu måste jag klargöra lite saker om PS3,xbox 360 och revulotion. först vill jag bara säga att det där om att xbox 360 är kraftfullare än PS3. det är delvis sant men det var skrivet av microsoft själva så det är inte så konstigt att dom skriver att xbox 360 är starkare Videon som ni säkert har sett på killzone 2 så kommer grafiken INTE att vara när det släpps. Guerrilla har själv sagt att det bara var en trailer som dom har jobbat på. Ni som har sett bilderna på "2 days to las vegas": grafiken kommer inte vara så! http://www.gamespot.com/pc/action/2daystov...ns.html?page=17 det är inte några in-game bilder det är bara några data gjorda bilder för att se hur det kommer se ut ungefär men grafiken kommer inte se ut så. xbox 360 konsol kommer inte att använda sig av 3D dom kommer använda sig av en sak som heter HD vet inte vad det är för specielt med det men dom kommer använda sig av det ialla fall. så här kan grafiken se ut på dom nya konsolerna http://www.gamespot.com/ps3/action/fifthph...ens.html?page=2 och som ni ser så är det inte i närheten av killzone 2 hade för grafik på trailen. så nu har jag klarat upp lite saker... Tack..men jag visste det redan:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts