Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Har haft mitt ps2 sen det kom ut typ.. går knappt o kolla på dvd på den längre, tar tid o starta spel oxo, jävligt lång tid... e det dags o sälja o köpa nytt? .. har försökt få igång san andreas i säkert 1 timma nu Redigerad 28 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Skulle gärna vilja ha ett svar snart... måste sova snart ;SS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Kanske... Om det tar 1 TIMME att starta San Andreas,så då kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Eftersom det är så gammalt kanske det är bra att ta ett byte, men kolla av linsen först, gnugga den lite med en tops så kanske det funkar. BE CAREFUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Eftersom det är så gammalt kanske det är bra att ta ett byte, men kolla av linsen först, gnugga den lite med en tops så kanske det funkar. BE CAREFUL Humm.. ska jag öppna den då eller ska ja sticka in den genom där man sätter i skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Humm.. ska jag öppna den då eller ska ja sticka in den genom där man sätter i skivorna? Nej du ska öppna den. Fast jag varnar dig. Ingång sker på egen risk. Alltså du får vara försiktig, när jag menar putsa då menar jag fin-putsa inte hålla på att gräva runt där inne för då är det bara att köpa nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jo... har öppnat den en gång o dammat den den blev faktist lite snabbare då xD .. får nog lov o öppna igen.. aja.. brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Skulle du kunna ge mig en hemsida där jag kan uploada filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Skulle du kunna ge mig en hemsida där jag kan uploada filmer? Jag tror dom flesta här på gtasajten använder yousendit Ediet: Eller Rapidshare Redigerad 28 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag skulle vänta me å skaffa nytt PS, satsa på PS3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jojo, det var det jag tänkte xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jojo, det var det jag tänkte xD Smart "Det hade jag aldrig kommit på själv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Smart "Det hade jag aldrig kommit på själv" Lol jag ska sälja mitt ps2 till min polare för typ 1.5k kanske då köper jag ett nytt isf om han köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hahaha, jag har också haft mitt PS2 sedan det kom ut. Mitt fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag skulle vänta me å skaffa nytt PS, satsa på PS3 istället. Dude, den släpps ju runt hösten/vintern nästa år. Känns lite avlägset tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Den här topicen borde ligga i spel.b)KalleR snälla flytta denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts