snabl_a Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Varför har inte Någon på hela jorden gjort en a-traktor duett till vc.. det är ju ett måste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Varför har inte Någon på hela jorden gjort en a-traktor duett till vc.. det är ju ett måste... Varför har ingen i världen gjort en Yamaha DT ?? Nämen, seriöst, klart nån lär har gjort nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha! man tycker det! sök på google då?! eller det kanse du redan har gort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Bara för att upplysa er så finns det endast A-traktorer i sverige, så inga amerikanare eller sånt vet att det finns, så endast svenskar kan göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Varför har ingen i världen gjort en Yamaha DT ?? Nämen, seriöst, klart nån lär har gjort nån Yamaha DT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag har letat efter en duett a-traktor på alla tänkbara ställen... personligen tycker jag det är den enda bilen som fattas till gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Håller på med något som från början var en duett A-traktor, men den spårade ur ganska hyffsat....du kanske vill ha den ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jaaa den måste jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har funderat på en sak.hur ska jag dra avgasrören? Upp bakom hytten eller utmed sidorna? Skickar med en liten update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har funderat på en sak.hur ska jag dra avgasrören? Upp bakom hytten eller utmed sidorna? Skickar med en liten update. OMG! Varför har du inte sagt nåt? Fan va snygg... starta en egen topic om den nu när alla vet tycker att utblåsen ska gå ut på sidorna, och riktigt krom med Ontopic: mm undra varför ingen har gjort en sån men du skulle man ju ändra i Handling med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag tkr du ska ha nått sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) J*vlar så fin... avgasröret ska gå upp bakom hytten också ska det va dubbla pipor en på var sida.. tycker jag iaf Redigerad 2 juni, 2005 av snabl_a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tycker 4st 3"rör bak, eller sidepipes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja sidepipes hade inte suttit fel men det är heller inte dumt att ha ett par pipor utstickandes där bak heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ngt sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dom var nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Suzuki K50 någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja det va j*vligt fint med side pipes... längtar som f**n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Heejj,,,,inte för att klaga så men asså hur många polys har den asså e den ett polymonster Skit fin annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts