Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 nån som vet vart det finns?? kan ju skriva en sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Nope har inte hört om nån....... tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 okej.. nån som har gjort 100 % på GTA3?? då ska ni ju fara upp dit till berget där det finns en väg in ju.. men alla visste vell förståss att den öppnades när man har 100 % Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) okej.. nån som har gjort 100 % på GTA3?? då ska ni ju fara upp dit till berget där det finns en väg in ju.. men alla visste vell förståss att den öppnades när man har 100 % det gör den inte Redigerad 1 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Om man flyger bakom berget ser man att tunneln bara går en liten bit in i berget.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) Kartor finns på gtasajten! Jag har varit inne i tunneln! Men ramlade ut strax efter... Jag tog en Bashee och (fusk) flög in i kanten, vände bilen lite å höll på (i luften)... Sen åkte bilen ner på fast mark och bilen va lite innanför tunneln! Jag hoppade ut och man kunde gå på vägen. Men jag ramlade ner i den osolida gropen i vägen... Tyvärr. Ska försöka komma in där nu! Redigerad 1 januari, 2003 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) asså jag vet att den går in en bit i berget.. tror du inte jag visste det Joho man kommer visst in då.. Om man har klarat alla Rampages utan faild klarat alla hopp med Slow Mo. Alla uppdrag och Hidden så kommer man in.. Asså man borde kunna vara på ghost city.. Redigerad 1 januari, 2003 av Ronaldo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 asså jag vet att den går in en bit i berget.. tror du inte jag visste det Joho man kommer visst in då.. Om man har klarat alla Rampages utan faild klarat alla hopp med Slow Mo. Alla uppdrag och Hidden så kommer man in.. Asså man borde kunna vara på ghost city.. ok... visst, du får tro att man kommer dit, men du kommer bli besviken. Alla andra i forumet vet att du har fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 http://medlem.spray.se/matrimvidz/GTA3/collect/Packages.jpg http://medlem.spray.se/matrimvidz/GTA3/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Kom inte & ljug här nu Ronaldo.... Jag har klarat GTAIII 99% Och gjort alla rampages och tagit alla 100 hidden packages. Tunneln e fortfarande stängd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jävla idiot.. om man har gjort allt så har man väl 100 % eller har jag fel?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Tunneln kommer aldrig att öppnas, om man inte laddar ner nån mod då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jävla idiot.. om man har gjort allt så har man väl 100 % eller har jag fel?? Vem är idot här? Jag sa inte att jag hade gjort ALLT, bara att jag hade tagit alla hidden packages och gjort alla rampages Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
=I=LOVE=GTA= Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 JAG LADADE NER EN SAVED PÅ GTA100% OCH TUNELN ÄR STÄNGD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts