Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag funderar på att införskaffa detta spel som verkar vara ett mästerverk. Gta likt har jag hört, göra uppdrag åt maffian, gerillan, regeringen osv. Man är typ en torped i colombia som jag har uppfattat det. Vet någon om detta spel är värt att köpa? Några sköna detaljer? Skriv så tangentbordet glöder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Åhh vad det suger, ännu ett wannabe GTA spel som misslyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Åhh vad det suger, ännu ett wannabe GTA spel som misslyckats .och du har testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag har låt oss säga... Beställt det. Man letar efter sin dotter... Han som spelar Mumien i filmen med samma namn gör rösten och kroppen(ansiktet iallafall). Ska tydligen vara ganska bra. Action med inslag av lite RPG typ. Nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är väl detta och GTA SA jag längtar mest efter nu, verkar kunna bli riktigt härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 .och du har testat det? Ja, annars hade jag inte skrevit att det sög , längtade också på detta spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Boiling point: road to hell fick ur-uslet betyg i min senaste SuperPlay tidning... *Lita på experterna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 *Lita på experterna* Alltså mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alltså mig Jo iförsig! *lita på experterna och Ace* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Själva idéen med spelet är suveränt bra, men utförandet är katastrofalt. Det kräver typ senaste superdatorn föra att fungera lagg fritt, och det innehåller väldigt många buggar. Längtar tills det släpper några ordentliga patchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag har läst många recensioner och kommentarer om spelet. Så som jag förstår det verkar det vara ett spel som passade in för 5 år sedan, grafikmässigt. Men, som sagt, har jag bara läst recensioner och inte sett det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har spelet släppts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Har spelet släppts? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 It sucks... just like a square. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Själva idéen med spelet är suveränt bra, men utförandet är katastrofalt. Det kräver typ senaste superdatorn föra att fungera lagg fritt, och det innehåller väldigt många buggar. Längtar tills det släpper några ordentliga patchar. Jag har nyaste superdatorn så jag överlever. Dom har ju släppt patchar som fixar buggarna iallafall.. Dem finns att hämta på gamershell.com . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Blir väl till att vänta på Stalker då om det är så dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 FYfan vilket skitspel . får typ 5fps i starten av spel riktigt roligt. NOT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Av alla trailers jag sett så ser spelet jäkligt plastigt ut. Ingen känsla... Men jag har inte spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kan någon ladda upp en dll fil som heter för VELoader.dll till boiling point det vore trevligt för mig för jag har laddat ner mitt och den filen har något fel. tack på förhand!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kan någon ladda upp en dll fil som heter för VELoader.dll till boiling point det vore trevligt för mig för jag har laddat ner mitt och den filen har något fel. tack på förhand!! :"> Vi snackar inte warez och vi drar inte upp 4 månader gamla topics heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts