Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mitt vc funkar inte det står bara reding vice city cd error eller nåt sånt (Har det till PS2 ) Kan hjälpa mig :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mitt vc funkar inte det står bara reding vice city cd error eller nåt sånt (Har det till PS2 ) Kan hjälpa mig :'( ??? Var försiktig med skivan, putsa till den lite så blir den bättre. Om inte det går då blir det problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det har jag varit med om också. antingen så har ditt ps2 varit på för länge (asså ca. 3 dagar) eller så är det repor på skivan. annars så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Var försiktig med skivan, putsa till den lite så blir den bättre. Om inte det går då blir det problem okej ska prova o putsa !!! Nej det är inga repor på skivan gurfi !!! Det kan väl inte vara fel på skivan för att jag köpte GTA Double pack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 okej ska prova o putsa !!! Nej det är inga repor på skivan gurfi !!! Det kan väl inte vara fel på skivan för att jag köpte GTA Double pack ??? Det beror ju på. Fungerar GTA III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Prova med andra spel och se om det funkar(t.ex GTAIII)? om ditt playstation är chippat så bör du nog också kolla med något bränt spel. om det är så att inget spel funkar så är det ju fel på playstationet men om det bara är VC som inte funkar så är det ju någonting med skivan. så kan man ju i alla fall börja resonera, så man vet vad man ska åtgärda . om det är så att det är playstationet det är fel på så kan jag bara tänka mig att lasern är överhettad. för mig så va lasern överhettad även fast jag inte hade gjort något speciellt med playstationet som t.ex att ha på den i ca. 3 dagar. jag kan i alla fall tänka mig att det är något fel på playstationet, det brukar det vara och eftersom det inte va så mycket/inga repor på skivan så är det nog playstationet. det är min gissning i alla fall. fan vad teknisk jag känner mig nu Redigerad 28 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Prova med andra spel och se om det funkar(t.ex GTAIII)? om ditt playstation är chippat så bör du nog också kolla med något bränt spel. om det är så att inget spel funkar så är det ju fel på playstationet men om det bara är VC som inte funkar så är det ju någonting med skivan. så kan man ju i alla fall börja resonera, så man vet vad man ska åtgärda . om det är så att det är playstationet det är fel på så kan jag bara tänka mig att lasern är överhettad. för mig så va lasern överhettad även fast jag inte hade gjort något speciellt med playstationet som t.ex att ha på den i ca. 3 dagar. jag kan i alla fall tänka mig att det är något fel på playstationet, det brukar det vara och eftersom det inte va så mycket/inga repor på skivan så är det nog playstationet. det är min gissning i alla fall. fan vad teknisk jag känner mig nu okej !!! Vad kan man göra åt saken då da ??? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 okej !!! Vad kan man göra åt saken då da ??? Tack Om du har någon garanti kvar på ditt ps2 så kan du ju lämna in det på lagning, annars så får du väl köpa ett nytt, eller sno ett om du inte har råd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hände mig också när jag köpte dubbel pack. Lämna tillbaka det om du har kvittot kvar och köp nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts