syyyg Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ere nån som vet vad som hände med extreme hummer som en kille gjorde?. han sa att han skulle lägga upp den men den blev typ inte färdig eller så sket han i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 .han ides inte lägga upp den för att dom "gnälliga bögarna" på gtasajten inte skulle få ta del av den OBS ge mig ingen varning eller nåt, de var bara ett citat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hans namn var Grim och han vart bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mr. Grimn eller nått hette han? Har för mig att det är GRIM(back som är han nu, eller nått i den stilen... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mr. Grimn eller nått hette han? Har för mig att det är GRIM(back som är han nu, eller nått i den stilen... ? Nej, dom är INTE samma person. Men Griimn gjorde nog en sådan ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men han blev ju bannad? Och det står ju GRIM(back ? aja.. w/e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men han blev ju bannad? Och det står ju GRIM(back ? aja.. w/e Vet ni var man kan hitta den och lite bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 .....................finns lite här och var, om du letar upp den på SMCars.net eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Hans namn var Grim och han vart bannad. Nej jag e GRIM han heter grimN FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Nej jag e GRIM han heter grimN FFS Du kan ju inte bli arg för att folk förväxlar dig med en kille kallad Grimm. Spec. då du har (back med i namnet och visar bilder på dåliga skins varannan dag.. jeezuuszz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Grim(back hette Grim förut men jag vet inte vad som hända och nu heter han Grim(back men GrimN stavas inte grimm,grim utan det stavas GriimN Hatkoff kom inte hit och tro att du vet allt du reggade dig igår LOL Edit:STAVFEL Redigerad 3 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Grim(back hette Grim förut men jag vet inte vad som hända och nu heter han Grim(back men GrimN stavas inte grimm,grim utan det stavas GrimN Hatkoff kom inte hit och tro att du vet allt du reggade dig igår LOL MEN, omg det stavas griimn.. och ja han kunde ju inte lägga ut den här på gtasajten för han vart ju bannad Redigerad 3 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag fick Z3D modellen av honom otexturerad gjord till mafia, men jag kommer inte ge någon den. han orkade inte göra klart den om inte mitt minne sviker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Grim(back hette Grim förut men jag vet inte vad som hända och nu heter han Grim(back men GrimN stavas inte grimm,grim utan det stavas GriimN Hatkoff kom inte hit och tro att du vet allt du reggade dig igår LOL Nu är du och tjatar om att jag tror jag vet allt. Är det någontids gräns innan man får posta sin första thread eller? Får man stå i kö för att rätta folk? Jag tycker fan synd om dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Bra sagt, välkommen till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts