Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag tycker Crossen e bäst ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ni kan ju gärna skriva en mening också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Nej det kan vi inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 hehe okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag tycker crossen för den är bäst på att göra stunts med tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 de e bara rätt.. vad e rekordet på stegring me bak ljulet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk4lman Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 cheetha roxxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 PCJ 600 är klart bäst crossen är skit ju Alla killar som har cross köra ju som galningar dom kör om en och kör mot rött Varför står inte Faggigo med den är ju cool Jämt när jag ser en Faggigo så kör jag på den haha det e kul jag köra på PCJ 600 om jag behöver en sån annars kan man ju göra en hoppspark så dom flyger hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 men asså ba därför PCJ'n e snabbast behöver den inte vara bäst.. Crossen är ändå bäst o stegra med.. mitt rekord o stegra för till fället 1500 M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag gillar Comet synd du inte har med den. Den är snabb, lättkörd som bara den och den är ganska liten så den tar sej fram lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag gillar Jeepar som HumVee även kallad Patriot, och BF injection. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag röstade på Infernus men gillar mer Comet och PCJ-700 istället för PCJ-600, ha med dom på nästa undersökning! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Mitt rekord på att köra på bakhjulet med pcj 600 är hela den där stora bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 mitt rekord e 2000 M. Me crossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det finns ingen pcj 700... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jo, den som står inne i en affär mittemot MC-klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 går den och köra då? den finns inte med bland fordonen i strategiboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jag tycker moppen inte crossen utan moppen jag vet inte vad den heter men den e skön att glida runt med=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 den heter Faggio och Pizza boy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jo, den som står inne i en affär mittemot MC-klubben Kubanen: Det är en vanlig PCJ-600 R2D2: Ja man kan köra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts