leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Ja, skriv dom ordspåk som ni tycker är bra eller kloka. Kommer själv inte på nått bra för tillfället, editerar när ja kommer på nått bra. Editering: Skriv vad dom betyder också. Redigerad 27 maj, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mossa växer inte på rullande sten. Gammalt svenskt ordspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "Riktig kärlek rostar aldrig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "En stor tupp låter inte en liten tupp gala" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Men för i.... Ni måste ju förklara vad som menas med dem också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ropa inte hej förrän du är över bäcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Men för i.... Ni måste ju förklara vad som menas med dem också!!! Måste vi? Man kan tolka det mesta på 1000 olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Måste vi? Man kan tolka det mesta på 1000 olika sätt. Tolka det på 1 sätt åt oss då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tolka det på 1 sätt åt oss då. . w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Tolka det på 1 sätt åt oss då. Känner inget tvång så jag låter bli. Edit: Jag märker att ni inte förståt tanken med ordspråk. Men om det nu är så viktigt så jag tvinga i er min tolkning av det jag skrev. Om du rör på dig så åldras du inte. Redigerad 27 maj, 2005 av Europén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Känner inget tvång så jag låter bli. Edit: Jag märker att ni inte förståt tanken med ordspråk. Men om det nu är så viktigt så jag tvinga i er min tolkning av det jag skrev. Om du rör på dig så åldras du inte. Cool.. ON-T: Kasta aldrig sten i ett glashus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 D3n s0m '4'r m3d ! sp3l3t fôr sp3l3t t0l4. HEHE. gud vad rolig jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Kasta aldrig sten i ett glashus Och det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Och det betyder? Vi säger så här.. Skrik t.e.x inte jävla blattar i, rosengård, rinkeby osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Och det betyder? Om du är dum i huvet i huvet ska du gå runt och kalla andra idioter? Kalla inte andra dåliga saker som du själv är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts