Jump to content

Snubbe med kamera

Share

Recommended Posts

Ser ingenstans där det står att han har haft spelet sen 28 Oktober.

Jag ahr haft spelet sen dess, men jag fastnade i los santos, då slutade jag och spela, började igen i december ;) har bara åkt flygplan mellan städerna, brukar inte åka bil ;) roligare o flyga ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag måste faktiskt hålla med där, Den bilden får dig att verka oseriös och man får intrycket av att du är tolv eller någonting.

Fast du får väl ha vilka bilder du vill, antar jag! :P

Hmm. så jag skulle framstå som oseriös för att jag har beanladin på bild?!

-Och det kommer från nån som har spöket Laban på bild!? :rolleyes:

Alla har väl mer eller mindre "barnsliga" bilder, ta tex Azore: Verkar vara en trevlig kille som kan mycket om spelet och är väldigt seriös... Men han har en en barnslig mus! Bara för att jag inte tycker hans bild är så fin, så behöver han varken vara 12 eller oseriös!

Bilderna har inte med att göra hurvida du är seriös eller ej! Snarare är det vissa inlägg som har lagts in i denhär tråden som avgör hur pass seriös man är. Saker som onödiga svordommar och personliga påhopp hör hemma på sajter med yngre medlemmar tex blip eller nåt! Men inte ens där är egentligen sånt trams tillåtet!

Men absolut, alla får ha sin åsikt om varandras bilder.

Anledningen till min bild är att jag blev medlem på sajten när jag befann mig på jobbet och det var den ända bild som fanns tillgänglig. För övrigt hade jag vid den aktuella tidpunkten inte heller en dator hemma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilderna har inte med att göra hurvida du är seriös eller ej! Snarare är det vissa inlägg som har lagts in i denhär tråden som avgör hur pass seriös man är. Saker som onödiga svordommar och personliga påhopp hör hemma på sajter med yngre medlemmar tex blip eller nåt! Men inte ens där är egentligen sånt trams tillåtet!

Är det menigen att jag ska ta åt mig på den punkten?? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det menigen att jag ska ta åt mig på den punkten?? :angry:

Öh, VA!?

Nej, jag varken pratar med dig eller om dig! Däremot håller jag med dig i ditt inlägg om att lägga ner!? Du beter dig väl inte som en unge eller!? :P

Du är en av de som lägger seriösa inlägg...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, VA!?

Nej, jag varken pratar med dig eller om dig! Däremot håller jag med dig i ditt inlägg om att lägga ner!? Du beter dig väl inte som en unge eller!?  :angry:

syftade på:

Snarare är det vissa inlägg som har lagts in i denhär tråden som avgör hur pass seriös man är. Saker som onödiga svordommar och personliga påhopp hör hemma på sajter med yngre medlemmar...
jag och erupén eller vad han nu heter höll ju på o tjafsa, tänkte att du kanske syftade på det mer eller mindre.

sån är alltid kul att höra :"> .

Du är också en av de som skriver seriösa inlägg^^ ^_^ (som t.ex den där uppe^^)

edit: sorry för offtopic :P

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt fan vad vice24 och alla som vill vara så seriösa är så löjliga vad är det med er har era föräldrar uppfostrat er till nåra stela svenssons´? Haha släpp loss fan spela roll om man är oseriös, det är bara grymt dryg sitta var seriös hela tiden. Hahaha det är kul släppa loss ibland ^_^ Säg inte att jag har fel för då e du bra dum. Okej visst detta forum är få reda på¨saker men det betyder inte att man ska va stel för det, jag tycker detta var den bästa topicen först, tills alla blev så stela blev jag bara ireterad och va tvungen skriva detta. En sak är rätt som du säger vice24 man ska ha kul men det betyder inte man ska va stel för det. :P

JÄVLA STELA SVENSSONS ALLA SOM HÅLLER MED VICE24 OCH ALLA DOM ANDRA SOM VÄGRAR HA LITE KUL :angry:

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att man ska kunna skoja o tramsa lite men direkt löjliga komenatrer som "jag har träffat bigfoot" & "svara din bög" är bara så jävla 14:ton

Sen att du har mage att kalla folk för "jävla svensson"!

Det är exakt såna jävla påhopp som jag lackar så jävla fett på! Precis som det är lungt att säga så, men inte "Jävla blatte"

Men du kan inte vara vidare gammal så man får ha överseende med det den här gången! Men ett tipps är att du ska nog ta det lungt med att gå omkring och snacka en massa skit sådär för nån dag träffar du på nån som tar åt sig av din katogorisering av folk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor