Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Såg en snubbe som satt med en kamera vid sjön... har tagit bilder, lägger upp dom (sry för dålig kvalite) http://img90.echo.cx/img90/5705/gta8kr.jpg och här e bild på kartan vart http://img90.echo.cx/img90/9403/gta0017zk.jpg han tog kort på mig sen gick han ner i vattnet :S ... läskigt såg en till snubbe... tog en till bild http://img90.echo.cx/img90/3223/gta0026ek.jpg Redigerad 27 maj, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Huh? WTF? Vem är det? Aldrig sett förut, tror jag... Fast jag har ju inte spelat på ett halvår pga att den FUCKING JÄVLA SKIVAN ÄR TRASIG! FAN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jobbigt, men jag la en bild på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Finns en till tråd om den snubben, här. För övrigt så går han alltid ner i vattnet, varför vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Haha ok visste inte det xD men så ful han e ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det kan vara en hon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jojo, jag vet, det e skit många olika xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag vet nog varför han gör båda saker. Jag menar, om vi säger att ingen här hade nätet och visste inget vad man kunde samla på i spelet. Om han t.e.x. står där och fotar så kanske man förstår att man ska fota saker i San Fierro, och att han går ner i vattnet tyder antagligen på att det finns ostron i spelet. Ledtrådar utsatta för att förenkla för spelaren helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Om han t.e.x. står där och fotar så kanske man förstår att man ska fota saker i San Fierro, och att han går ner i vattnet tyder antagligen på att det finns ostron i spelet. Ledtrådar utsatta för att förenkla för spelaren helt enkelt. Överfet teori! Visserligen hade jag aldrig tänkt: "Ah, han går ner i vattnet. Säkert en undervattens kamra o han ska fota nåt, bäst att kolla..." Men du kan ändå ha en poäng här! Du har säkert rätt! Låter trots allt ganska logiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag vet nog varför han gör båda saker. Jag menar, om vi säger att ingen här hade nätet och visste inget vad man kunde samla på i spelet. Om han t.e.x. står där och fotar så kanske man förstår att man ska fota saker i San Fierro, och att han går ner i vattnet tyder antagligen på att det finns ostron i spelet. Ledtrådar utsatta för att förenkla för spelaren helt enkelt. Frågan är bara (om man nu inte haft internet och kunnat få reda på det) skulle man då kunnat lista ut det? Tror nog inte jag hade gjort det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mjo.. jag hade aldrig kommit på det.. men soft teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Om jag skulle se en kille gå ner i vattnet i SA, då skulle inte min första tanke vara att leta ostron. "JAAA NU SKA JAG LETA OSTRON" Men det var ändå bra tänkt Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hehe, jo väldigt bra tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det finns en kille i Las Venturas som fottar en gejser med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Det finns en kille i Las Venturas som fottar en gejser med! Det är många som står och fotar gejsern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fågelskådare? Allt i ett spel måste inte betyda något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Fågelskådare? Allt i ett spel måste inte betyda något.. Hade det varit en fågelskådare tycker ja de skulle ha satt en kikare i händerna på snubben istället. Nej, men den snubben/gumman kan säkert betyda något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag vet vad dem tar kort på. Jag följde efter dem då klockan var ungefär 22:00 i spelet, dem gick mot skogen. Då kom ett stort och hårigt apmonster fram och snubben men kamera började fotta. Jag bara satt där och glodde och tänkte W-T-F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Jag vet vad dem tar kort på. Jag följde efter dem då klockan var ungefär 22:00 i spelet, dem gick mot skogen. Då kom ett stort och hårigt apmonster fram och snubben men kamera började fotta. Jag bara satt där och glodde och tänkte W-T-F Yeah sure...R* har själv sagt att några håriga saker i skogen inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Yeah sure...R* har själv sagt att några håriga saker i skogen inte finns. Dem ljuger för er... som inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts