Jump to content

Sex appele?

Share

Recommended Posts

"THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND

Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta.

Varning!

Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!"

- orka :D

testa en sultan o åk till en modding shop (* inte transfender, kommer inte på vad den heter ;I ) lägg på ett snyggt paintjob o hydralic då får man jävligt hög :wub:

(* kollade upp va den hette, Arch Angles eller nått sånt :wub: )

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sex Appealen är olika beroende på områden du åker i, tex. i LV är det alltid populärt med en Husler, Elvis-frissa och lite scyssta Elvis-plagg, medan SF föredrar att se muppiga snobbar (kläder från Zip eller DS). På landsbygden bör du ha Cowboy-hat och Cowboy-boots och matchande kläder så att du liknar en riktigt snål bonnlurk åk i Tractor, Rancher eller någon annan typ av Jeep, jag har aldrig testam men Sandking kanske är respektingivande. I LS slumområden så ska du ha kläder från SubUrban, så att du liknar en riktig langare medan områderna runt Rodeo, Vinewood och resten av lyxkvarteren, gärna vill ha en CJ klädd i DS-kläder och en frän sportbil. öknen hade jag glömt, där kan du se ut som en truckchaffis och åka lastbil (med släpet blir Appealen högre), eller en smutsig Jeep.

*EDIT* moddade bilar ger också, som sagt hög Sex Appeal

- Feltzer är kungligt snygg och rolig att köra!

Hustler också B)

Min 740:e post B););):P

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sex Appealen är olika beroende på områden du åker i, tex. i LV är det alltid populärt med en Husler, Elvis-frissa och lite scyssta Elvis-plagg, medan SF föredrar att se muppiga snobbar (kläder från Zip eller DS). På landsbygden bör du ha Cowboy-hat och Cowboy-boots och matchande kläder så att du liknar en riktigt snål bonnlurk åk i Tractor, Rancher eller någon annan typ av Jeep, jag har aldrig testam men Sandking kanske är respektingivande. I LS slumområden så ska du ha kläder från SubUrban, så att du liknar en riktig langare medan områderna runt Rodeo, Vinewood och resten av lyxkvarteren, gärna vill ha en CJ klädd i DS-kläder och en frän sportbil. öknen hade jag glömt, där kan du se ut som en truckchaffis och åka lastbil (med släpet blir Appealen högre), eller en smutsig Jeep.

Det är nog inte så så jag tror att det är, det enda som gäller e att ha mätaren hög så vat man att man har mycket Sex Appeal.

Det spelar nog ingen roll vilket område man är i.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor