Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Jo att på datatimmen idag så fick vi en uppgift...Det var att göra oss ett eget foeum på svenska...Alla tänkte ju såklart på Invisonfree medans jag tänkte på PHPbb... Vi skulle ge vårat forum en personlig look, Det skulle alltså inte vara ett standard forum och det skulle handla om det vi gillar mest...Såklart så valde jag GTA och jag har redan börjat med en hel del. Men problemet är att jag undrar vars jag kan byta ut New Topic och Add Reply knapparna mot mina egna som är på svenska? Undrar också vars man byter den där stora PHPbb bilden högst upp till vänster... ¨ Tacksam för svar Edit:Stavfel Edit2: Bilden ser så här simpel ut för er som vill veta Redigerad 27 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jo att på datatimmen idag så fick vi en uppgift...Det var att göra oss ett eget foeum på svenska...Alla tänkte ju såklart på Invisonfree medans jag tänkte på PHPbb... Vi skulle ge vårat forum en personlig look, Det skulle alltså inte vara ett standard forum och det skulle handla om det vi gillar mest...Såklart så valde jag GTA och jag har redan börjat med en hel del. Men problemet är att jag undrar vars jag kan byta ut New Topic och Add Reply knapparna mot mina egna som är på svenska? Undrar också vars man byter den där stora PHPbb bilden högst upp till vänster... ¨ Tacksam för svar Edit:Stavfel Jag ändrade mitt forum på admin-sidan -> konfiguration till svenska. Bilden vet jag inte men vill gärna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag ändrade mitt forum på admin-sidan -> konfiguration till svenska. Bilden vet jag inte men vill gärna veta Forumet är redan på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Forumet är redan på svenska På vissa teman finns bar engelska knappar! Jag använder Classic och där står det Nytt inlägg m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Aha okej...Ska testa Edit: Funkade inte Redigerad 27 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Okej då...Vet nån vars man kan ladda ner någonting som gör att invisonfree blir till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Allt finns i template-filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Öhh?? Vars ligger template filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Ursäkta för dubbelpost men jag måste verkligen ha hjälp med detta! Här är länken BTW http://www.phpbb2.se/ Redigerad 27 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ursäkta för dubbelpost men jag måste verkligen ha hjälp med detta! Här är länken BTW http://www.phpbb2.se/ Kanske inte spelar nån roll men jag skaffade mitt forum på gratisforum.se. Template-filerna får du om du laddar ner phpBB, vilket jag inte har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Tack för all hjälp men jag fick hjälp ab Kail på http://phpbb-se.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts