leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tja, när jag använder Jesusonic, och sen vill spela in det, så går det inte med ljudinspelaren, eller det går ,men man får inte med effekterna från Jesusonic, nån som vet nått? Spelar bas iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tja, när jag använder Jesusonic, och sen vill spela in det, så går det inte med ljudinspelaren, eller det går ,men man får inte med effekterna från Jesusonic, nån som vet nått? Spelar bas iallafall. Är Jesusonic ett data program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Är Jesusonic ett data program? Möjligtvis ett DATORprogram!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja, det är ett datorprogram, och jag behöver fortfarande hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tryck på W i programmet. Då spelar programmet in till c:\program\jesusonic\filnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tack R2D2, fixade det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tack R2D2, fixade det. Tack. Varsågodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts