Frenzy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vote : 1-5 .... Xstreem går i min klass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 0.. Tror jag.. Jag går i Johan Skytteskolan i Älvsjö, klass sju kubikmeter Ingen som känner igen sig? Älvsjö i Stockholm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Noll, zero, nada ..... Tror jag Ganska säker på att jag är den enda från lilla Själevad. Om det nu är någon här från Ö-vik skulle jag knappast tro att han bor i själevad. Eller ens är aktiv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 För oss som inte går i skolan då? Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alone.... Ingen som vill börja i Tiunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Alone.... Ingen som vill börja i Tiunda? Inte jag iaf! Ska börja på Balder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 De som jag känner till som går på min skola är väl Siana och Stora_Tomtefar... Och så jag. Så jag tog 1-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Inte jag iaf! Ska börja på Balder! Jag känner en som går där! Jag tror iallafall att han går kvar, Samuel heter an. Har en farsa som är präst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vote: 0 Det är väl ingen här som går i Sonja Kovalevsky-skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 ..... Tror jag Ganska säker på att jag är den enda från lilla Själevad. Om det nu är någon här från Ö-vik skulle jag knappast tro att han bor i själevad. Eller ens är aktiv.... Jag bodde i Själevad när jag spelade Kabben Cup i Januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 0.. Tror jag.. Jag går i Johan Skytteskolan i Älvsjö, klass sju kubikmeter Ingen som känner igen sig? Älvsjö i Stockholm.. OMG, typ halva min klass gick där förut, sen flyttade dom till kunskapsskolan i fruängen där jag går nu Vote 1-5 (Minst 2: Pottzork, SpokPlumpen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Haha, hur ska jag veta det...Antagligen 0, eftersom det bara är 8 elever på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Va ja vet så e d bah ja,Zlipp o anders 142 ( tror ja han heter ) från i min skola som e medlem fast d e inte konstigt för killarna i min klass vet knappt vart startmenyn ligger o tjejerna ska vi inte snakka om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag bodde i Själevad när jag spelade Kabben Cup i Januari >Ja men asså bor bor bor! Lever går i skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Men vinnecool...du är ju född 1906. Hur kan man gå i skolan då? Var tvungen bara...Vilken klass går du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 0, 'cus im 2cool4friends. Eller så hatar alla mina polare och skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 1.... Om de nu inte är nån annan som går på JB i hässleholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Votar sen men finns det nån från Malmö och Dammfriskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Men vinnecool...du är ju född 1906. Hur kan man gå i skolan då? Var tvungen bara...Vilken klass går du i? Ja just det. Vi får ju inte glömma att vi ska grattulera Vinnecool på sin 99:årsdag den 30:onde augusti. *Skriver i handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Noll mig veteligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts