wilmas_matte Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hej Nån som har lust att hjälpa mig....jag har bläddrat igenom de flesta av de 190 sidor som finns om SA här men blir bara snurrig och får inga svar. Har nyss börjat spela har kommit till updraget drive-thru Jag vill byta kläder på killen....kan man göra det än? Och vart nånstans.????. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej inte än...Sweet ringer dig i ett uppdrag och ber dig att sticka till närmaste Binco för att köpa lite Gr0OvE Strejt CloThes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag tror det är uppdraget Nines & AKs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har du bläddrat igenom FE FLESTA av 190 sidor? * Hur orkade du det? Är edt inte lite lättare å söka på kläder eller nå`? Man kan väl köpa kläder innan? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Man kan väl köpa kläder innan? eller? Det är efter ett speciellt uppdrag i början av storyn man kan börja köpa kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts