KalleR Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag kommer till att välja spelare, men när jag väljer någon så hoppar det ut ur spelet någon idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 hatar det spelet bara buggar hela tiden det hackar satan på min hyfsade burk o så crashar det hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag kommer till att välja spelare, men när jag väljer någon så hoppar det ut ur spelet någon idé? Spelare??? Menar du profil? Nu fattar jag ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Spelare??? Menar du profil? Nu fattar jag ingenting jo... profil, sak samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 hmm, konstigt testa att stänga av W buffer (eller z buffer eller vad det heter) i setupen som finns välj advanced settings eller vad det heter och klicka på w buffer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jo... profil, sak samma... Testa med att trycka auto detect i setup. Testa att skapa en ny profil. Hmm jag får aldrig sånna problem. Har faktiskt INTE fått ETT ENDA problem med Mafia En jävla patch är på väg... Hoppas den fixar alla små irriterande problem och har multiplayer support men de har inte sagt nogot om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Testa med att trycka auto detect i setup. Testa att skapa en ny profil. Hmm jag får aldrig sånna problem. Har faktiskt INTE fått ETT ENDA problem med Mafia En jävla patch är på väg... Hoppas den fixar alla små irriterande problem och har multiplayer support men de har inte sagt nogot om det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 funkar inte... Vi får väl vänta på patchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts