felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Säg alla bra raggningsrepliker/knep ni kan här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Repliken "Ursäkta mig, får jag våldta er hund?" går alltid hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 "Tja kakan, varför står du här och smular?" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Tjenare,Ska vi gå hem till mig och dammsuga? Du suger och jag dammar... Edit; Fa'n borde inte ha sagt det där...! Edit2; F*n då! Redigerad 26 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tjenare,Ska vi gå hem till mig och dammsuga? Du suger och jag dammar... Nej, Ska vi gå hem till mig och dammsuga? Du suger och jag tömmer påsen. "Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till?" "Sover du på din mage?.....Inte?...Kan jag få göra det?" "Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär." "Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefon nummer, kan jag få ditt?" "Hej, mitt namn är ______. Glöm inte det för du kommer att skrika det senare i natt." "Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskriving....Till?..... Ditt hjärta." "Kom hit och sätt dig i mitt knä....vi kan prata om det första som poppar upp." "Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig." "Vinka över en person med fingret....Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp." "Om jag följer med dig hem, behåller du mig då?" "Ursäkta mig, kan jag få förföra dig?" "Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?" "Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld." "De kläderna passar dig...men de gör sig bättre på mitt golv." "Säg mig min ängel, hur såg himlen ut när du lämnade den?" "Jag har haft en hemsk dag och det hjälper alltid om en söt tjej ler mot mig.........Så vill du le mot mig?" "Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?" "Är det en spegel in din ficka? För jag kan lätt se mig in dina byxor. " "Dina föräldrar måste ha varit tjuvar för någon har stulit stjärnorna och du har fått de till ögon." "Jag letar inte efter ett förhållande..jag letar efter en upplevelse." "Alla dessa kurvor....och jag som inte har några bromsar." "Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken....Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?" "Du skulle se mycket bättre ut om du tappade en 2 kilo...jag antar att kläderna väger det." "Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean." "Visste du att jag har en sammets tunga?" "Om Gud gjorde något vackrare än dig....så behöll han det nog för sig själv" "Gud måste vara upprörd i kväll, han saknar ju en ängel." "Hej, jag tjänar mer pengar än du kan spendera." "Var dina föräldrar grekiska gudar?....för det krävs två gudar att göra en gudinna." "Jag sätter 100 spänn på att du inte kan få av dig kläderna på 30 sekunder." "Varför inte överraska din rumkompis med att inte komma hem i kväll." "Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där." "Känner inte jag dig?...Jo, du är tjejen med det vackra leendet." "Ursäkta mig men är du en skrikare eller stönare?" "Nu kan jag dö lycklig, för jag har sett en del av paradiset." "Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komma in i familjen." "Är du upptagen i natt vid 3 tiden?" "Va unik och annorlunda, säg ja." "Jag undrar hur våra barn kommer att se ut." "Skulle inte vi se söta ut på en bröllopstårta?" "Jag var, är och kommer alltid att vara galen i dig." "Jag ville bara ge dig nöjet att nobba mig, så kom igen och säg nej." "Hjälp de hemlösa, ta med mig hem." "Du ser ut som en ängel, välkommen till Jorden." "Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen." "Om skönhet mäts i sekunder skulle du vara en evighet." "Du och jag passar lika bra ihop som lego." "Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Jesper.nu to teh rescue. Jag är egentligen inte så här lång, jag sitter på min plånbok. Jag har en rik familj, och kan försörja dig hela livet, ska vi knulla? Sen kan man alltid... "Va söt du är." "Tack." "Fina rattar, får man röra?(köra)" "Nej, ditt äckel. Stick härifrån." Sen våldtar man henne... Samma resultat som en lyckad raggningsreplik fasr snabbare till handling? Aja, men det funkar alltid. Redigerad 26 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "If I said you have a nice body, would you hold it against me?" På engelska förvisso, men ganska bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag har tatuerat in en bild på Carl Bilth på arslet, ska vi hångla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag har tatuerat in en bild på Carl Bilth på arslet, ska vi hångla? Här har vi svaret på varför pottzork fortarande är singel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag har tatuerat in en bild på Carl Bilth på arslet, ska vi hångla? Äh, den har du fått från mig men låt gå nu... Bara för att Hemulens replik va så jävla bra. "Hej" måste ju vara världens bästa raggningsreplik. Bjuder in till nya ämnen att diskutera. Det passar dessutom bra mitt i en diskussion om ett trist ämne. Låt mig demonstrera. "Så stod jag där och skulle läsa upp vär..." "Hej" "Hej" "Va görs?" Och så vidare... It's the ultimate conversation prolonger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Det enda man behöver aä inte några dumma repliker, utan charm. Det kommer man lågnt med :"> Skulle jag säga en replik skulle tjejen bara garva åt mig Redigerad 27 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "Ska vi ut och vaxa huven?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "ska vi knulla sönder sängen?" "Do you want it up your ass ?" Dom kör jag med .... Dock ingen som nappat ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "Om bröststorlek var en valuta skulle du vara miljonär!" Weeners replik. Testade den på en tjej i klassen, hon tyckte om den. Har visserligen känt henne i tre år, men den funkar nog på främlingar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) "Dina föräldrar måste ha varit tjuvar för någon har stulit stjärnorna och du har fått de till ögon." Vet inte om det här är samma topic som jag skrivigt detta i förr men. Det ska vara: " - Var din mamma eller pappa eller någon i din släkt tjuv? - Nej, Skulle inte tro det... - Konstigt. För någon har stuligt alla stjärnor på himmelen och satt dom i dina ögon! " Sen brukar det ju funka att låtsats kasta lasso och fassna på tjejen som står still sen så låtsats man att man är en mimare. Man drar sig fram till henne med hjälp av repet. Du ska hålla ögonkontakt hela tiden. " Du är så söt så jag får hål i tänderna"LassoBarnvagnenBilen Redigerad 27 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vafan, Azore snodde ju alla mina! PERVO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 - Var din mamma eller pappa eller någon i din släckt tjuv? *Flashbacks...* Släckt? Släckt träff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 *Flashbacks...* Släckt? Släckt träff... "Mörkret lägger sig över masmo" eller vilken stad det nu var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Om en kyss vore en snöflinga, skulle du få en snöstorm. Soet är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 "Mörkret lägger sig över masmo" eller vilken stad det nu var... Det är ju min...grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts