FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Kommer det komma en uppföljare av Farcry? Bara undrar för det skulle vara fet grymt.. Redigerad 26 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hmm, det kommer nog något sånt fast under namnet Far Cry: Instincts. Har jag läst någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hmm, det kommer nog något sånt fast under namnet Far Cry: Instincts. Har jag läst någonstans... Far Cry Instincts kommer till Xbox och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Far Cry Instincts kommer till Xbox och PS2. Det var väl bara Xbox för att PS2 inte klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det var väl bara Xbox för att PS2 inte klarar det HL2 kommer till Xbox dock med en sämre grafik... grafiken kan försämras så att ps2an kan köra den också...duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det var väl bara Xbox för att PS2 inte klarar det Det stog på Gamespot att det skulle komma till PS2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Far Cry: Instincts kommer släppas till PS2, Gamecube och Xbox, dock till PC kommer det komma en expansion för PC'n. End of zhat story. (Källa : E3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Realesedatum??? Ska se om jag ska köpa det, jag ska nämligen köpa ny dator och PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag läste i pcgamer att man har blivit smittad av nån zombie grej och att du har blivit typ som blade !!! Så du är hälften muterad och hälften människa och dina sinnen har blivit bättre så du har nightvision (du ser i mörkre utan nightvision) kan se fotspår o så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Screenshotsen var ju skitsnygga till Far Cry: Instincts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts