Bjorneman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Får man något speciellt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Man får huntern och pengar tror jag.Jag är 99,99 % på att man får huntern men pengar vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Får man inte livvakter efter sig hela tiden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Får man inte livvakter efter sig hela tiden också Man kan hyra livvakter på tommys mansion !Hunter får man om man klarat keep your friends close (sista uppdraget ) eller hitta alla hidenpackes ( felstavat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Man kan hyra livvakter på tommys mansion !!! Men det kanske var så jag menade Same Shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Får man något speciellt då? Man kanske lär sig andvända "sök"i forumen?? Nä, skojja bara, men det blir jobbigt med 200 topics med samma fråga Redigerad 28 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Precis, lär er att söka innan ni skapar trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts