Jacker Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja, enkel fråga. Vart tusan har skribb tagit vägen? Har han kanske övergett oss, eller har det hänt nåt hemskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nåt VÄLDIGT hemskt har hänt. World of Warcraft. Iaf. enligt Köörli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag får damp av det, jag har förlorat min bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nåt VÄLDIGT hemskt har hänt. World of Warcraft. Iaf. enligt Köörli. Yup. Talade med han idag, det är det enda han har gjort... eller ja, han kollar på tv ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Äter och sover han inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Äter och sover han inte? Åh så rolig du är. Det är väldigt uppenbart så jag inkluderade inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Åh så rolig du är. Det är väldigt uppenbart så jag inkluderade inte det. Det finns sån som spelar hela tiden.En i mitt fotbolls lag vaknade kl 3 på natten och började spela bara för att han är beroende på WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ni frågar som om han är en trogen medlem... Ahh, minnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Haha. Har också undrat vart han har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts