Europén Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kommer man kunna modda GTA Sa till pc? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hoppas det men ärligt så tror jag det man kan ju modda alla nadra gta så varför inte sa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Jaa de e klart man kan modda det när det kommer ut, men tror inte alla vill göra nya grejer direct.. men när dom trötnar på dom vanliga så gör dom nog det Edit: F*CK! AdamZZ hann före Redigerad 26 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 I sådan fall så ska man trimma skiten ur tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är ingen om vet än... men det kommer nog att ta ett tag innan det kommer ett prog att öppna alla filer. för det här skiljersej väldigt mycket från III o vc i filer har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Det är ingen om vet än... men det kommer nog att ta ett tag innan det kommer ett prog att öppna alla filer. för det här skiljersej väldigt mycket från III o vc i filer har jag hört. Jag vet inte om du har snackat med kurt karlsson, men det skiljer ytterst lite mellan gta 3 och vc. On Topic: Ja, man ska kunna modda till sa. Redigerad 27 maj, 2005 av Simme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) I sådan fall så ska man trimma skiten ur tåget Eller göra flygplanen "odödliga"... Redigerad 29 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Kommer man kunna modda GTA Sa till pc? Någon som vet? Ja, det kommer man att kunna göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag vet inte om du har snackat med kurt karlsson, men det skiljer ytterst lite mellan gta 3 och vc. On Topic: Ja, man ska kunna modda till sa. Jo det vet jag men det komemr nog ta ett tag innan programet e färdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jo det vet jag men det komemr nog ta ett tag innan programet e färdigt Nej det är nog inget problem, för jag (och säkert många andra) skulle inte vilja byta bilar och allt direct så dom har nog gått med tid för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Jo det vet jag men det komemr nog ta ett tag innan programet e färdigt .finns nog någon som redan har börjat.. för att det går ju visa skivan med datorn oxå.. även fast det är till ps2.. Redigerad 27 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det kommer ju att vara helt annorlunda filtyper, så det bli nog lite förvirring i börja, men efter hand kommerdet troligtvis att komma fler och fler kraftfulla moddar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 29 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tycker dom borde underlätta modandet i spelet. Det ger så mycket mer, när man t.e.x tröttnat på mass-slakter och race genom städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Eller göra flygplanerna "odödliga"... Flygplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts