Foo Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag undrar var man kan hitta uppgraderingar va Firmware till min Sharp HR-GB201 Mp3 spelare...! JAG har sökt på Google men inte hittat nött! Så om nån vet så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tog mig 1min att konstatera att det inte finns någon ny firmware genom att gå in på sharps hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tog mig 1min att konstatera att det inte finns någon ny firmware genom att gå in på sharps hemsida Det var du ja som kom på att man kan stänga av den när den hänger sig också... Men då kanske du vet vaför inte playlistorna spelar låtarna som finns i listan, utan stopar efter varje låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det var du ja som kom på att man kan stänga av den när den hänger sig också... Men då kanske du vet vaför inte playlistorna spelar låtarna som finns i listan, utan stopar efter varje låt??? Har inte gjort en playlist, så jag vet faktist inte. Prova att skicka ett email till sharps kundservice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts