Sikorka Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 likpåse Fan va coolt!, lägg upp en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Man ska ju inte lägga pengar på kläder nu när sommaren kommer, då ska man gå i bara shorts och inget mer! Samma sak gäller för brudarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Fan va coolt!, lägg upp en bild! Ja,typ det ser ut som det jag lägger upp imorgon....mamma har den i tvätten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Finns ett medel som heter "Sixtens" som man sprejar på... På förpackningen radar den upp massor av svåra grejer som den kan få bort. Är dock inte säker att tusch är inkluderat men det är iallafall värt att kolla... Finns förmodligen i välsorterade matvaruhandlare är inte helt hundra men men... Flaskan är mörkblå och har vit topp med en vit placket med röda kanter på... Redigerad 26 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Fläcken gick bort med diskmedel/tack alla Och här är bilden,men asså när man tar med min webcamera så blir det lite konstigt med småsaker+så ser det freakat ut så nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Fläcken gick bort med diskmedel/tack alla Och här är bilden,men asså när man tar med min webcamera så blir det lite konstigt med småsaker+så ser det freakat ut så nära Hur fan går det till när du vill se normal ut i den där tröjan? Viker du ner kragen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hur fan går det till när du vill se normal ut i den där tröjan? Viker du ner kragen då eller? Asså det är en dragkedja detdär strecket du ser(OM DET VAR DET DU MENADE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Fläcken gick bort med diskmedel/tack alla Och här är bilden,men asså när man tar med min webcamera så blir det lite konstigt med småsaker+så ser det freakat ut så nära Hahaha fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Fläcken gick bort med diskmedel/tack alla Och här är bilden,men asså när man tar med min webcamera så blir det lite konstigt med småsaker+så ser det freakat ut så nära Du ska nog tacka min mamma.Det var hon som sa det till mig.Diskmedel är fettavlösande nu när jag kommer på det och tusch innehåller säkert lite fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Du borde ändå spöa snubben och ta åtminstonde 300 kr i skadestånd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Tur att det löste sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Asså det är en dragkedja detdär strecket du ser(OM DET VAR DET DU MENADE) Men om du dra ner dragkedjan så är ju fortfarande tröjan över huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men om du dra ner dragkedjan så är ju fortfarande tröjan över huvet! Ehm? Det är bara ta ner den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Ehm? Det är bara ta ner den..... Ta ner? Menar du att du viker ner kragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nu är ju problemet löst, men häder det igen, testa att måla över strecket med nån färg i samma ton som tröjans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nu är ju problemet löst, men häder det igen, testa att måla över strecket med nån färg i samma ton som tröjans Eller varför inte bara andvända diskmedel igen så det slipper se fult ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Du borde ändå spöa snubben och ta åtminstonde 300 kr i skadestånd.. Och vad skulle det vara bra för? Det löste ju sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Och vad skulle det vara bra för? Det löste ju sig. Det skulle vara bra för kropp och själ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts