Elander Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Idag när jag satt och jobbade i skolan så innan det hade jag snackat med en kille,så var det en kille som ville veta vad vi snackade om så sa jag: -Kom hit då! så kom han dit och det han gjorde då(målade med tusch!)Så råkade han(klantigt nog)dra ett streck på min helt nya tröja! Jag blev så jävla lack så jag började skrika på han och putta han och ropade: -Vafan!Den kostade 500 spänn din jävla idiot! Så frågan är: Kan man få bort tusch i tvätten? och om inte,hur får man bort det då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han stryk tills han gett dig 500kr så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Din morsa lär veta det bättre än oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Din morsa lär veta det bättre än oss. DITT INLÄGG BÖR BÖRJA MED EN STOR BOKSTAV. RÄTTA TILL DETTA. har redan frågat henne.... hon visste inte redigt Fan asså.... finns det ingen spray man kan ta på tuschfläcken så det försvinneR!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Funkar inte tandkräm? Redigerad 26 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han stryk tills han gett dig 500kr så enkelt är det Våld löser inga problem Eller gör det de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det ska nog inte vara några problem att få bort det i tvätten, kleta på något extra kraftfullt tvättmedel om det vanliga inte hjälper så ska det nog lösa sig. Ta det inte personligt men är man dum nog att lägga ut 500 spänn på en tröja förtjänar man nästan att råka ut för sånt här. Var det en JL-tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VANISH? Eller fan det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VANISH? Eller fan det heter.. Pröva nya Vanish Oxi action eller vad dom nu heter. Du kan ta bort vin fläckar med Vanish iaf enligt reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Pröva nya Vanish Oxi action eller vad dom nu heter. Du kan ta bort vin fläckar med Vanish iaf enligt reklamen. Ja om han nu dricker vin. Redigerad 26 maj, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja om han nu dricker vin. Menar du han på reklamen? Han borde ju göra det. Verkar lite fjompigt att drick saft ur ett vin glas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det borde nog gå bort i tvätten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag blev så jävla lack så jag började skrika på han och putta han och... Han är Förskräckt!, men det är inte jag för jag vet vad Vanish kan göra! Se här!, Mot vin och kaffe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Verkar lite fjompigt att drick saft ur ett vin glas Vad gör man inte för att göra bra reklam Nej men Vanish är säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad gör man inte för att göra bra reklam Nej men Vanish är säkert bra. Håller med.Bara för att sälja grejen så kan man göra allt. On-topic:Min mamma sa att man skulle prova först med diskmedel.Så gjorde hon med minna tröjor om nån jävel "råkade" rita på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ge han stryk tills han gett dig 500kr så enkelt är det Håller med till 102,548597 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Om tröjan är vit så kan du ju använda lite lacknafta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det ska nog inte vara några problem att få bort det i tvätten, kleta på något extra kraftfullt tvättmedel om det vanliga inte hjälper så ska det nog lösa sig. Ta det inte personligt men är man dum nog att lägga ut 500 spänn på en tröja förtjänar man nästan att råka ut för sånt här. Var det en JL-tröja? Nej,det var inte JL-tröja... det var någon annan som morsan köpte till ett bröllop... men den är så jävla cool:P det finns dragkedja(stavning)ändå upp till huvudet/håret så om man drar upp den och lägger sig på marken så ser man ut som någon har packat in en i en likpåse:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 det finns dragkedja(stavning)ändå upp till huvudet/håret så om man drar upp den och lägger sig på marken så ser man ut som någon har packat in en i en likpåse:P För man vet ju aldrig när ett sånt knep kan komma till användning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 För man vet ju aldrig när ett sånt knep kan komma till användning... Jag kan lägga in bild imorgon hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts