Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Det är faktist ganska många som har skrivit det nu. Vart ligger det gymet?? De flasta skriver att det bara finns i LV osv. men inte vart, och det finns ett gym i LV (kolla på kartan man får med när man köper spelet) och på den gatan finns som sagt ett garage, det står nånting "Wedding ???" ovanför (frågetecknen betyder att jag inte vet vad det står där), se till att bilen inte sticker ut från garraget och bomben kostar 500$ *EDIT* min 725:e post Redigerad 28 maj, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 C'est où ? Où est la carte ? Vart är kartan ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill ni inkompetenta personer ha en karta på vars unity station ligger också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Det finns ju utsatt på kartan som man fick med spelet!! , Fast inte det i LV, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag vet iaf bara att det finns i LS nu iaf en polare hittade ett parkeringshus med 2 NRG 500 igår, när jag körde till samma parkeringshus idag så va dom där igen, det har jag inte heller vetat om. Det var i LS också btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Vet inte om detta är gammalt eller nytt men jag hittade nyss ett sånt garage som man lägger en bomb i bilen med. Har aldrig sett det innan så testade jag att köra in nyss så kunde jag parkera bilen och armera den sen kuta iväg sedan så sprängdes den Vet att den här tråden är gammal men det här är kanske bra att veta , men hursomhelst, i LV finns en "dold" bombshop.. Kör till gymmet, fortsätt förbi en liten bit, blir då uppåt(norr?) och du ser Welding & Weddings på vänster sida.. Bifogar en liten bild.. Redigerad 28 juli, 2005 av The_GTA_Boy_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts