Hummler Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vet inte om detta är gammalt eller nytt men jag hittade nyss ett sånt garage som man lägger en bomb i bilen med. Har aldrig sett det innan så testade jag att köra in nyss så kunde jag parkera bilen och armera den sen kuta iväg sedan så sprängdes den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vet inte om detta är gammalt eller nytt men jag hittade nyss ett sånt garage som man lägger en bomb i bilen med. Har aldrig sett det innan så testade jag att köra in nyss så kunde jag parkera bilen och armera den sen kuta iväg sedan så sprängdes den Det har funnits sen gta3.Så det är tyvärr ingen nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det har funnits sen gta3.Så det är tyvärr ingen nyhet. Nej, sedan GTA 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kul att höra att det fortfarande finns 8-bomb Det finns väl bara på ett ställe i Vice City eller("bakom" hamnen på andra ön)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det finns väl bara på ett ställe i Vice City eller("bakom" hamnen på andra ön)? Det är den ända jag har hittat i VC i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Kul att höra att det fortfarande finns 8-bomb Det finns väl bara på ett ställe i Vice City eller("bakom" hamnen på andra ön)? Ja precis. Jag vet att det finns en i San Andreas och den ligger typ mitt emot parkeringen vid Unity Station. Ni vet där man gör uppdraget Cesar Vialpando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Visste inte om att det fanns i GTA sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej, sedan GTA 2. Jojo jag har sett i gta 2 men visste inte att det fanns i 3D spelen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Bombgaraget finns i L.V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej, sedan GTA 2. Den fanns i Grnad Theft Auto 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Visste inte heller att det fanns i S.A. Måste kollas upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Den fanns i Grnad Theft Auto 1 Helt rätt, vilka n00bs det e på detta forum som inte vet att det redan fanns i GTA 1! (Fast jag har inte sett det i SA, kan någon berätta var i SA det finns?) Redigerad 26 maj, 2005 av HipHopDevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Helt rätt, vilka n00bs det e på detta forum som inte vet att det redan fanns i GTA 1! (Fast jag har inte sett det i SA, kan någon berätta var i SA det finns?) Vem är det som är n00b nuuu. Titta på kartan som du fick med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Det jag har hittat ligger i Los Santos, ganska nära Lowridertävlingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Coolt..då finns det två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Var ligger det andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Var ligger det andra ? Ska jag vara ärlig så tror jag att det bara finns en. Men jag bara tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Det finns en bredvid 24/7 affären i närheten av Unity station i LS och en i LV, ett garage på samma gata som gymet Redigerad 27 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det finns en bredvid 24/7 affären i närheten av Unity station i LS och en i LV, ett garage på samma gata som gymet Det är faktist ganska många som har skrivit det nu. Vart ligger det gymet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det finns en bredvid 24/7 affären i närheten av Unity station i LS och en i LV, ett garage på samma gata som gymet Ska kolla upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts