Mathias Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det någon som kört Postal 2 online någon gång? Om det e det så har jag lite frågor... 1. Hur många kör samtidigt? 2. Är det typ lag eller e man för sig själv? 3. Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Själv har jag bara kört MP genom Demo verisionen Man kan köra TDM (Team deathmatch) eller så kör man för sig själv DM (Deatmatch) Finns ett antal vapen på Demo veerisionen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag spelade postal 2 över internet.....slutade spela det efter 1min 1) vet inte 2)det är deatmatch 3)döda varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 slutade spela det efter 1min Tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Är det någon som kört Postal 2 online någon gång? Om det e det så har jag lite frågor... 1. Hur många kör samtidigt? 2. Är det typ lag eller e man för sig själv? 3. Vad går det ut på? Jag brukade lira det förut. 1. Det beror på hur många spelare servern pallar. Brukar väl vara 8 spelare. 2. Finns både Death- respektive Team Match. 3. Man ska döda varann och få poäng. Vinnaren får dansa med brudar i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Okej jag erkänner att jag e lite efterbliven nu men......hur spelar man online? är det med gamespy eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Kom igen nu...hjälp mig!!! btw så läste jag på deras hemsida där det stog att man skulle välja multiplayer i menyn...men det finns ej någon sån meny för mig Redigerad 31 maj, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tror du måste ha expansionen Share the pain för att kunna spela mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Säker på att du har expansionet "Share the pain"? det är bra i den som multiplayer finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Kom igen nu...hjälp mig!!! btw så läste jag på deras hemsida där det stog att man skulle välja multiplayer i menyn...men det finns ej någon sån meny för mig Du kanske har Postal 2, man måste ha POSTAL 2: Share The Pain för att lira online *edit* damn, hemuleN o Arvid hann före Redigerad 31 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ops.... hade bara vanliga, men jag hade expansionet på datorn (ej installerat) för jag hittade det i en buske innan jag kom till busken med det vanliga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts