Space Hunter2001 Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag har precis köpt splinter cell och jag tycker att det är GRYMT BRA för er som har xbox kan jag verkligen råda er att skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ja har spelat de å de e svinbra! asså full versionen..... för PC demot funkar inte för mig! Det står bara: General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.... Vet nån hur man fixar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ja har spelat de å de e svinbra! asså full versionen..... för PC demot funkar inte för mig! Det står bara: General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.... Vet nån hur man fixar de? Jag skrev ju hur du ska fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag skrev ju hur du ska fixa det ok..har inte kollat de än tror ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 ja har spelat de å de e svinbra! asså full versionen..... för PC demot funkar inte för mig! Det står bara: General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.... Vet nån hur man fixar de? det där är UT 2003 motorn, finns många spel som använder den, jag har också det där problemet med den och har inte kunnat fixa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 det där är UT 2003 motorn, finns många spel som använder den, jag har också det där problemet med den och har inte kunnat fixa den konstigt ändå för UT2003 funkar perfekt på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag har precis köpt splinter cell och jag tycker att det är GRYMT BRA för er som har xbox kan jag verkligen råda er att skaffa det kommer ändå till ps2 sen....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts