Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jo man ska sätta lite tandkräm på finnarna, inte smörja in hela jävla ansiktet Jag får väl testa ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Köp Stioxyl finns i olika procent för hur kraftig din acne ( tar oxå bort ibland pormaskar ) o d e receptfritt Stioxyl är riktigt bra. Tack för tipset IceBear Förlåt för att jag drog up en sån gammal tråd. Redigerad 20 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 För mig fungerar det omvänt - ungefär samma effekt som med halstabletter. Det känns som om kroppen blir medveten om bristen genom att motmedlet kommer, så den gör allt för att tränga fram och framhäva det man vill ha bort =) Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det finns ett medel som är recept belagt som du kan få hos läkaren. Det funkar till 100%. Starkt som f*n. Men det bästa är att gå till solariet och sola. Efter några ggr så är allt borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ta sprit på en trasa & håll den mot finnen i cirka 20 sek, några timmar efter så är den borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Denna har iaf jag... Den har jag också och acnegel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ta sprit på en trasa & håll den mot finnen i cirka 20 sek, några timmar efter så är den borta! Vad försorts sprit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad försorts sprit? Vad har du? Vanlig sprit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vad försorts sprit? Har ni inte sån här vanlig alsolsprit eller klorhexidin (eller va det nu heter) hemma som man tvättar sår med? Jag får en finne då och då men inget jag direkt lider av, klämm dom och håll dig ren så är dom borta på några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nej, det ska vara sån sprit man dricker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Att gå till hudläkaren är det bästa om man har mycket finnar. Det gjorde jag, har inga i ansiktet nu men fortfarande lite på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Har ni inte sån här vanlig alsolsprit eller klorhexidin (eller va det nu heter) hemma som man tvättar sår med? Jag får en finne då och då men inget jag direkt lider av, klämm dom och håll dig ren så är dom borta på några dagar. Jo brukar tvätta med klorhexidin efter jag har klämt ut finnarna. Fast det hindrar ju knappast finnarna att komma tillbaka! Det bara tvättar såren. SlIpKnOT: Vad gör läkarna så att finnarna försvinner? Redigerad 20 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) En sak ni kan göra är att smeta in hela ansiktet med smör eller en fet salva, Och har det på hela natten Ät också mycket choklad. Redigerad 20 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Först tar du och köper en peeling kräm(som tar bort döda hudceller), sen så lägger du på ett lager med ACO Bexid ACO Bexid finns på apoteket och peeling kräm finns på tex Åhlens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Köp Stioxyl finns i olika procent för hur kraftig din acne ( tar oxå bort ibland pormaskar ) o d e receptfritt Haha, right on. Teh shiZZ, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Men det bästa är att gå till solariet och sola. Efter några ggr så är allt borta. Och så får man hudcancer på köpet! Ho ho... naglarna är väl det bästa. Bara kläm och dra, alltid lika behagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ät också mycket choklad. NEJ förfan!! Det är just ifrån mjölkchoklad man får finnar(om man äter mycket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sarkasm.. en ädel konst inte många förstår sig på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 SPRÄNG DOM! Ta två fingrar på var sida om finnen och tryck ihop. Gör dock inte som vissa och kläm även om det gör skitont. Går lika bra att göra det i flera omgångar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Sarkasm.. en ädel konst inte många förstår sig på... Oh..Sarcasm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts